Magyar startupoknak mutatnak utat a világhírhez

Vágólapra másolva!
Az idei Barcamp Budapest Konferencián a világpiacra lépés módjáról, a megfelelő tőke beszerzéséről tartanak előadásokat, de a hazai blogoszféra sajátosságait is kivesézik egy kerekasztalbeszélgetésen.
Vágólapra másolva!

Az induló vállalkozások legnagyobb gondja általában az, hogy hogyan találjanak befektetőket. Ezzel kapcsolatban az idei konferencián Gil Penchina az eBay online aukciósház alelnöke ad tanácsokat az érdeklődőknek.

Hogyan adjuk el magunkat amerikai befektetőknek?

A szakember először Gerő Viktorral - a Conor Fund partnere, aki korábban többek között a Vatera.hu Kft. ügyvezető igazgatói posztját töltötte be - beszélget a sikeres tőkebevonás feltételeiről, majd előadásában tapasztalatait, tippeket és trükköket osztja meg arról, hogy Amerikában hogyan lehet meggyőzni a befektetőket arról, hogy egy hazai induló vállalkozásba fektessenek.

Magyar tartalom a külföldi ellen

A BarCamp Budapest a plenáris előadások mellett kerekasztal beszélgetéseknek és vitáknak is helyet ad. A digitális média tartalom előállításában az lesz a kérdés, hogyan tudják felvenni a versenyt a világcégekkel a hazai gyártású tartalmak. A részt vevők Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója, Dunai András digitális üzletág vezető Sanoma Media Budapest és Kardos Gábor digitális üzletág igazgató Ringier Kiadó.

Mit ér a magyar blogoszféra?

A blogszféra mostanra érték és mérték lett a hazai internetes tartalomban is. Az irányokról és az eddigi tapasztalatokról beszélget majd Pálinkás Szűcs Róbert (postr), Szily László (cink.hu), Szabó Zoltán (index.hu), Szabó Gergely (Ringier Kiadó).

A BarCamp Budapest keretében rendezik meg idén is a Budapest Bank startupversenyét. A megmérettetés ezúttal minden ízében nemzetközi szintű lesz: a pályázók angolul mutatják be újításukat, a zsűriben pedig részt vesz két nemzetközileg elismert szakember, Gil Penchina és Tim Röhrich. A megmérettetésre április 18-ig nevezhetnek innovatív informatikai ötletekkel.