Erről a vállalat magyar webboltjának címlapján publikált nyilvános üzenetben Phil Birbeck, a társaság vezérigazgatója számolt be. "Csapatunk és a szállító partnerek mindvégig igyekeztek a vásárlók elvárásainak megfelelni. A jelenlegi piaci nehézségek azonban üzleti terveink átgondolására, tevékenységeink szűkítésére és ennek következtében magyarországi honlapunk bezárására kényszerítettek bennünket." - áll a Pixmania honlapján.
A francia vállalat oldalán úgy fogalmaznak, hogy az utolsó rendeléseket még kiszállítják vásárlóiknak, és az esetleges termékjavításokat is vállalják a korábban vásárolt termékekre, új megrendeléseket azonban már nem lehet leadni az oldalon.
A korábban huszonhat országban aktív online áruház áprilistól tizenkét országban szünteti be tevékenységét. A magyarországi mellett bezárt többek közt a cég osztrák, svájci, és szlovén, valamint luxembourgi webáruháza is. A Pixmania forgalma legutóbbi üzleti évében már 15 százalékkal csökkent, működése során pedig már jelentős veszteséget termelt.
Külföldi webáruházként a Pixmania azért válhatott népszerűvé a magyar felhasználók körében, mert az összes ismert árkereső oldalon keresztül elérhetők voltak termékei, internetes áruháza pedig magyar nyelvű volt. Az itt vásárlók számára azonban a garanciális ügyek bonyolítását nehezítette, hogy egy külföldi céghez kellett eljuttatniuk a hibás terméket.