Sok adatra nincs szükség a csatlakozáshoz, nevünk és születési évünk mellett csak azt kell megadni az új közösségi oldalon, hogy mely problémás területek érdekelnek. A választékban megtalálható a szegénység, oktatás, kisebbségi jogok vagy épp a nagy humanitárius katasztrófák. Ezt azért fontos pontosan beállítani, mert ehhez kapcsolódó ügyeket és csoportokat ajánl majd a figyelmünkbe a Jumo.
3500 segélyszervezet jelentkezett már be a Jumo-ra
Chris Hughes-nek, a Facebook társalapítójának a haiti földrengés után jutott eszébe, hogy a segélyprogramokat támogató oldalt kell készítenie. A közösségi oldalon ugyanolyan hírfolyam található meg, mint a Facebookon, ám ezt a kiválasztott projektek, ügyek anyagai töltik meg. A Jumo a kampányszerű támogatás helyett a hosszú közös munkára épül fel, az építők célja az volt, hogy az emberek napi kapcsolatban lehessenek a szervezetekkel.
A Jumo-ra nem kell külön regisztrálni, a Facebook felhasználónkkal tudunk csatlakozni a jótékonykodó tömegekhez. Az oldalt egyelőre még nem készítették fel arra, hogy nemzetközi látogatókat is fogadjon, a magyar ékezetekkel például még hadilábon áll.