A rövid, alig másfél perces animációs film a gyerekek és szüleik után kémkedő fagyiárusként ábrázolja Schmidtet. Az ijesztően, karikatúraszerűen megrajzolt Google vezér azzal ijeszti halálra a többi figurát, hogy titkosnak gondolt kereséseikre kérdez rá. "Suzie, gondolom édesapád nem tudja, hogy anyu a régi barátait keresi a Google-n?" - kérdezi a rémisztő figura az ekkorra már sikító kisgyerekektől. A film végén a Google ügynökeit és az igazgatót szállító autót elkergetik a felnőttek.
A Google-ellenes kampányfilm napi 36 alkalommal megy le a Times Square óriás kivetítőjén. A csoport arra kívánja felhívni a figyelmet, mennyire valóságtól elrugaszkodott elveket vall a magánszféra védelméről a keresőcég és vezetője.
A Google szóvivője a videóról az AFP hírügynökségnek a következőket mondta: "Mint mindenki, mi is szeretjük a fagyit, de a privacy-t még jobban szeretjük. Ezért biztosítunk a felhasználóinkak olyan adatvédelmi eszközöket, mint a Google Dashboard, az Ads Preference Manager, a Chrome inkogíntó módja, és a kikapcsolható naplózás a Google Talkban".
Eric Schmidt azzal háborította fel a magánszféra védelmezőit, hogy egy nyilatkozatában szabad névváltoztatási lehetőséget kért a tinédzsereknek. Schmidt szerint a közösségi médiát használó fiatalok botlásait az feledtetné el a legjobb hatásfokkal, ha nevet cserélhetnének a nagykorúság elérése után.