5 millió T-Mobile-os Magyarországon

Vágólapra másolva!
A T-Mobile bejelentette, hogy a szolgáltató ügyfeleinek száma meghaladta az 5 milliót, köszönhetően annak, hogy egy ügyfélnek már nem elegendő pusztán egy SIM kártya: a mobilinternet újabb növekedést hozott az értékesítés terén.
Vágólapra másolva!

1994 óta a T-Mobile töretlenül tölti be a piacvezető szerepet hazánkban, és immáron 5 millió előfizető tartozik a táborába. Winkler János, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese a főváros előkelő szállodájában, a New York Palace Budapest Hotelben tartott sajtótájékoztatón elmondta, hogy a cég megalapításakor és a hálózat első elemeinek felépítésekor még a 400 ezres ügyfélszám is elképesztőnek bizonyult. Később a 3 millió előfizető elérése után, már a legmerészebb álmaikban sem merték gondolni a cég vezetői, hogy ez a szám tovább növekedhet. Ennek ellenére, manapság már a 6-7 millió eladott SIM-kártyát sem tartják lehetetlennek a T-Mobile munkatársai.

Az egy évvel ezelőttihez képest ismét 500 ezerrel többen vannak a T-Mobile-osok, de a hazai mobilpiac korábbi időszakában volt olyan esztendő, amikor a szolgáltató új ügyfeleinek száma meghaladta a 900 ezret. Az 5 milliós előfizetői szám elérésében szerepet játszott az is, hogy a T-Mobile számos új szolgáltatást elsőként vezetett be a hazai piacon: többek között elsőként biztosított előfizetőinek csomagkapcsolt adatátvitelt (GPRS), és mindent elkövetett, hogy az egyre fontosabbá váló internet is szabadon, megbízhatóan, kompromisszumok nélkül elérhető legyen számukra. Elsőként tette lehetővé, hogy az EDGE, a 3G és a HSDPA, azaz a mind gyorsabb internethozzáférés révén a T-Mobile-osok élményeiket egyszerűbben oszthassák meg másokkal, akik a kereskedelmi MMS-szolgáltatással a világon elsőként küldhettek multimédiás üzenetet.

A T-Mobile-sok egyetlen év leforgása alatt több mint 6 milliárd percet telefonálnak, azaz annyit, amennyivel a Föld minden lakóját közel 1 perc erejéig lehetne felhívni. A T-Mobile számára meglévő ügyfelei jelentik a legnagyobb értéket, ezért vezette be a Kapcsolat Aranykártya Programot, amely sokféle kedvezményt kínál. A nap 24 órájában hívható telefonos ügyfélszolgálat pedig megbízhatóan szolgálja ki a segítségért vagy tanácsért hozzá fordulókat. A T-Mobile-osok élnek is a lehetőséggel, az előfizetők átlagosan legalább évente 3,5-szer hívják a 1430-as számot és a 16 millió hívás során a munkatársakkal 1 év alatt 20 évnek megfelelő percet beszélnek.