A Reader's Digest Európai Megbízható Márkák felmérése a legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet 2001-ben végeztek el először. Az idén a vizsgálat 16 európai országra terjedt ki. A kutatás elsődleges célja, hogy felmérje, milyen márkák élvezik leginkább a bizalmat a Reader's Digest magazin olvasóinak körében Európában.
A megkérdezetteket a magazin 18 évnél idősebb előfizetői közül választják ki, az olvasók a márkákat az egytől ötig terjedő skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs és fogyasztói igények kielégítése) alapján értékelik.
A felmérés szerint Magyarországon a mobilszolgáltatók közül a T-Mobile-ban, az internetszolgáltatók közül pedig a T-Online-ban bíznak a leginkább a fogyasztók. Eddig minden évben a T-Mobile (korábban Westel), és a T-Online (korábban ) volt kategóriájának győztese.