Július 1-től megváltozik az "egy-kettő, egy-kettő", azaz a T-Com sokat reklámozott központi ügyfélszolgálati száma. Az új szám 1412 lett, de bizonytalan ideig még a régi számot tárcsázva is hallható egy figyelmeztető üzenet - sőt, e pillanatban még újrahívás nélkül is elérhető az ügyfélszolgálat a régi számon. Szintén július 1-től változott a T-Mobile lakossági ügyfélszolgálatának száma: a régi 1230-t a 1430 váltja fel - itt egyelőre szintén elérhetők a magenta vállalat munkatársai a régi számon.
Mint Márton György, a Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője elmondta: egy távközlési vállalatnak csak egy olyan ügyfélszolgálati száma lehet, ami 12-vel kezdődik. A szűkmarkú gazdálkodás oka, hogy ezek az ügyfélszolgálati számok négyjegyűek - így könnyen kiszámolható, hogy csak százat lehet belőlük kiadni -, ám távközlési szolgáltatással hazánkban mintegy 300 vállalat foglalkozik. Miután tavaly a T-Mobile elvesztette céges önállóságát, így a két "egy-kettes" szám sem maradhatott.
Az [origo] kiadója a T-Online Magyarország Zrt., amely a Magyar Telekom csoport tagja.