A mindennapok részévé vált az e-mail

Vágólapra másolva!
Sok internetező nehezen birkózik meg azzal, hogy nyaralása alatt nem éri el e-mail üzeneteit: az America Online (AOL) megbízásából készített felmérés szerint egy átlagos amerikai felhasználó nehezen bír három napnál tovább távol lenni elektronikus leveleitől.
Vágólapra másolva!

Az Opinion Research felmérésének elkészítéséhez húsz amerikai város több mint 4 ezer emberét kérdezték meg internetezési szokásairól. A tanulmányból kiderül, egy átlagos amerikai felhasználó naponta nagyjából öt alkalommal nézi meg e-mailjeit, s a megkérdezettek 77 százaléka egynél több elektronikus postafiókkal is rendelkezik.

Meglepő, de a felhasználók 41 százalékának első dolga reggelente, hogy megnézze, érkezett-e új levele. Tízből hat felhasználó fontosnak tartja, hogy szabadsága alatt, otthonától távol is elérhesse e-mailjeit valamilyen módon. Az internetezők közel fele személyes levelezését is meg szokta tekinteni munkahelyéről, igaz, legtöbbjük ezt nem nagy gyakorisággal, hanem esetenként teszi. Az AOL megbízásából készült felmérésből az is kiderül, hogy a saját e-mail cím megadását az emberek a telefonszám vagy a lakáscím megadásával egyenértékűnek találják.