Változások a Pandora Tomorrow-ban

Vágólapra másolva!
Egy nemrég végrehajtott automatikus változtatásnak köszönhetően némileg átértékelődött a Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow tapasztalati pont- és szintrendszere. Megjelent emellett a Level Gap opció, mely segítségével könnyebben választhatunk megfelelő ellenfeleket magunknak.
Vágólapra másolva!

Nemcsak az online szerepjátékokban, hanem már a "szimplán" többjátékos móddal is rendelkező játékokban is megjelennek a tapasztalati pontok, illetve az ezeknek köszönhetően emelkedő szintek, vagy katonai rangok. Ilyen pontokkal és rangokkal találkozhatunk a Tom Clancy művei alapján készülő Splinter Cell sorozat legújabb üdvöskéjében, a Pandora Tomorrowban is. A pontok és rangok rendszerében némi változtatás állt be egy nemrégiben bekövetkezett automatikus "updatelés" következtében. Ennek köszönhetően több, vagy kevesebb pontot kapunk, ha magasabb, vagy alacsonyabb szintű - vagyis rangú - ellenfelekkel harcolunk többjátékos módban. Ha például két, velünk azonos rangú katonával gyúrjuk egymást, akkor győzelem, vagy vereség esetén 9 és 11 pont közé esik a nyereség, vagy a veszteség. Ha a két fickó tíz szinttel alattunk van, akkor a győzelemért már semmi sem jár, vereség esetén viszont akár húsz pontot is bukhatunk. Feltűnt ezek mellett egy lehetőség (Level Gap), mely segítségével beállíthatjuk azt az intervallumot, melyen belül kell lennie a velünk harcba szállni kívánó játékosoknak. Ha például mi tizedik szintűek vagyunk, és a Gapot háromra állítjuk, akkor minimum hetedik, maximum tizenharmadik szintű katonák akadhatnak horgunkra.