Dirt Track Racing 2

Vágólapra másolva!
Hogy milyen lehet egy csaknem ezer lóerős autó volánja mögött ülve végigszáguldani egy pályán, melyet aszfalt helyett sár és por borít? Választ kaphatunk, ha kipróbáljuk a Ratbag Dirt Track Racing 2 című játékát.
Vágólapra másolva!

Képek


Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO




Ami a játékmódokat illeti, végigszáguldhatunk egy szimpla versenyen (quick race), játszhatunk karrier módban, vagy kihívhatjuk barátainkat egy kis multiplayer száguldásra. A szimpla versenyen kiválasztjuk autónkat, egy pályát, beállítjuk a körök és az ellenfelek számát, valamint az ellenfeleket irányító mesterséges intelligencia nehézségét. Sajnos utóbbi még a legnehezebb fokozatra állítva sem igazán állja meg a helyét egy profi számítógépes autóversenyzővel szemben, de legalább a kezdőknek sem fog elmenni a kedvük az első néhány óra után.

A karrier mód a játék első részéhez hasonlóan ügyesen lett megszerkesztve. Kezdetben kapunk egy kis pénzt, melyen vehetünk egy nem túl erős autót. Ha jól szerepelünk a versenyeken, akkor több pénzt kapunk, melyen jobb autót, illetve jobb alkatrészeket vásárolhatunk. Vigyázzunk, hogy nagyon ne amortizáljuk le a gépet, mert a javításokat is a nyereményből kell finanszírozni. Ha kiemelkedően jól szerepelünk, akkor szponzorok is felfigyelhetnek ránk, ami biztos pénzforrást jelent.

Az irányítást illetően az autók igen realisztikusan viselkednek, de azért ne várjunk Nascar 4 kaliberű fizikát. A nehézséget inkább az jelenti, hogy az ellenfelek nem riadnak vissza egy kis ütközéstől, illetve a pályák felülete is megtréfálhatja a vezetőt. Lehetőségünk van beállítani, hogy sérüljön-e az autó ütközéskor, és ha igen, akkor milyen mértékben.

Mint a legtöbb autóversenyes játékból, a Dirt Track Racing 2-ből sem maradhatott ki az autók alkatrészeinek állítgatása. Az alapbeállításokkal is el lehet boldogulni, de az igazi profik hamar át fognak állítani mindent, a kerékfelfüggesztéstől a váltó áttételein át az üzemanyag mennyiségéig és a féknyomásig.