IP-telefóniát alkalmaz az OTP Bank

Vágólapra másolva!
Hagyományos alközpontok helyett IP-telefóniát alkalmazott az OTP Bank idei informatikai fejlesztései során. A megoldás segítségével egy hálózaton működik a hang- és az adatkommunikáció.
Vágólapra másolva!

Az OTP Bank Rt. Babér utcai új székházában és a központi back-office irodaházban ez év első felében új informatikai rendszert építettek ki, melyhez a Cisco hálózati eszközeit alkalmazták - áll az informatikai cég közleményében. Az új irodaházakban kiépült helyi hálózati (LAN) infrastruktúra révén lehetővé vált a hang-adat integráció végponttól végpontig történő megvalósítása. A hagyományos alközponti telefonhálózat kiépítése helyett az OTP Bank a Cisco IP-telefónia megoldása mellett döntött, amely lehetővé teszi a hangkommunikáció átvitelét az IP alapú adathálózaton. A két irodaházban összességében 1450 darab IP-telefon került telepítésre.

A Cisco közleménye szerint az új irodaházakban dolgozó munkatársak 100 Mbps sávszélességgel férnek hozzá a helyi hálózathoz és ugyanezen a rendszeren történik az IP-alapú hangkommunikáció is.