9 étel, amelyet érdemes edzés előtt enni - képek

Forrás: Taste of home
1/9
A felkészülés az edzésre a konyhában kezdődik. Hiszen egy jól megválasztott étellel vagy snackkel akár még az edzés idejét is megduplázhatja. A titok: edzés előtt legalább 45 perccel fogyassza el őket. Ide tartoznak a jó gabonafélék, amelyek friss gyümölcsökkel igazi energialöketet adnakForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
2/9
A banán káliumtartalmának köszönhetően segít megakadályozni az izomgörcsök kialakulásátForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
3/9
Céklalé: nitrátokban gazdag, így hatékonyabban tud majd edzeniForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
4/9
A teljes kiőrlésű vagy rozskenyérből készült mogyoróvajas szendvics nemcsak cukrot, hanem némi fehérjét is tartalmaz. Tökéletes választás a reggeli edzés előtt. Érdemes még néhány gyümölccsel vagy zöldséggel is feldobniForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
5/9
A fehérjeporok általában tartalmazzák az összes esszenciális aminosavat, amelyek segítik az izomépítéstForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
6/9
A túró jelentős mennyiségű fehérjét tartalmaz (körülbelül 25 gramm egy csészében). A benne lévő tejfehérje hosszú ideig táplálja az izmokat, míg a tejsavó segít a zsírégetésben és izomépítésbenForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
7/9
A joghurt, a gyümölcs és a granola a cukornak és a fehérjének köszönhetően szintén gyors energiát biztosítForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
8/9
Eper vagy eperturmix: egyszerű szénhidrátokat tartalmaz, amely gyorsan alakul energiává. Káliumtartalmát is érdemes megemlíteni, hiszen a kálium segít elkerülni az izomgörcsöketForrás: Taste of home
Forrás: Taste of home
9/9
A granolaszeletek könnyen elkészíthetők. Használjon olyan összetevőket, mint a szárított áfonya, a kesudió, a mandula, a datolya és a mézForrás: Taste of home