Vágólapra másolva!
Bár mi is megkaptuk a hírt a héten a Burger King új szendvicséről, a csokoládés Whopperről, de nem írtuk meg, mert amíg nem győződünk meg személyesen arról, hogy finom-e egy étel, vagy jó-e egy étterem, addig nem írunk róla. Hát, ezt a szendvicset, ha akartuk volna, se tudtuk volna megkóstolni: áprilisi tréfának szánta az étteremlánc.
Vágólapra másolva!

Ha valaki elolvasta a megjelent cikkeket, és e miatt tért be a Burger King valamelyik éttermébe, az bizony nagyot csalódhatott. Főleg, ha adott esetben a gyerekének ígért csokoládés hamburgert: el tudjuk képzelni a szomorú, könnyektől ázó gyerekarcokat a pultnál.

A gyorsétteremlánc ezt írta a mai sajtóközleménybe:

A csokis piskótából, tűzön grillezett csokival, kandírozott vérnarancs szeletekkel, fehér csokoládé karikákkal, tejcsokoládés forgácsokkal, málnaszósszal és lágy vaníliakrémmel készült szendvicsről a közösségi oldalon írt posztokból az derül ki, hogy voltak, akik valóban jó poénnak tartották, és pontosan azt gondolták, hogy tréfa, ám sokan felháborodtak, sőt volt olyan, aki egyenesen azt írta, hogy soha többet nem teszi be a lábát a Burger Kingbe.

– írta az egyik hozzászóló.

Talán érdemes lett volna ezt a marketingkampányt jobban átgondolni.

Szavazzon!

Szavazzon! Ön szerint jó poén volt a Burger King áprilisi tréfája?