Máshol is szép a szemét csomagolása

Vágólapra másolva!
Az organikus és nem organikus termékek felismerését oktató Only Organic készítette a videót, amelyben elég viccesen elmagyarázzák, miért akkora kamu és poén a natural - vagyis természetes - jelző használata olyan élelmiszereken, amelyek tartalmaznak a köznyelv szerint egyáltalán nem természetes technológiákat és alapanyagokat.
Vágólapra másolva!

A natural - természetes - kifejezés értelmezése és használata az élelmiszerek csomagolásán régóta téma az USA-ban. A fogalom eleve nem egyértelmű, nehéz meghúzni a határt, hogy kizárólag az organikus élelmiszerekre használható, vagy a csak adalékanyag-mentes, de növényvédőszerekkel permetezett alapanyagokból készült termékekre is?

A natural szó használatát ettől függetlenül a Pepsi egyszer kénytelen volt visszavonni Naked Juice nevű termékeiről, mert a gyümölcslevek szintetikus rostot és vitaminokat is tartalmaztak.

A natural szó használatának szigorítását szorgalmazó törvényjavaslat ugyan már megszületett, de elfogadása még várat magára. Szövegét itt olvashatja.

Ez pedig az Only Organic vicces kampányfilmje, ami annyira nem is vicces: