A Cégér alkotói pályázat célja egyrészt az, hogy a fiatal magyar grafikusok és magyar borászok együttműködését segítse, másrészt pedig, hogy javítsák a termékek vizuális megjelenését. Április 10-én kiválasztották az első fordulós pályamunkáik alapján a következő 10 grafikust, melléjük kisorsolták azokat a borászokat, akiknek a boraihoz az idén címkét tervezhetnek.
Íme az idei párosok:
A tét nagy, a nyertes grafikus 1 millió forintot, a második helyezett 300 ezer forintot, a közönségdíjas 250 forintot kaphat, a 3-10. helyezettet pedig 50 ezer forintos munkadíjban részesítik. Persze nemcsak a díjakon, hanem a szakmai kihíváson és az együttműködésen van a hangsúly, a tavalyi pályázók szinte kivétel nélkül folytatták a munkát a nekik sorolt borászokkal a pályázat lezárulta után is. Az eredményt június 1-jén hirdetik ki az Akváriumban.
A tavalyi pályázatot Bogányi Gergely nyerte Csetvei Krisztina 2011-es királyleánykájához készített címketervével, de a többi pályázó is kiváló munkát végzett, ezen a linken nézhetik meg.