A külföldi bajnokságok közül a Premier League-et követik a legtöbben, a kínaiak 56 százaléka valamelyik angol csapatnak szurkol, utána következnek a Bundesliga együttesei (34%). A spanyolok és az olaszok lemaradása azért is érdekes, mert az elmúlt években rengeteg ázsiai befektető érkezett a klubokhoz: Spanyolországban például az Espanyolhoz, az Atlético Madridhoz vagy a Granadához, Olaszországban a két milánói csapathoz.
A felmérés szerint a legtöbben a Manchester United meccseit nézik (42%), amelyet jócskán lemaradva követ a Bayern München és az AC Milan (33-33%).
A játékosok között Cristiano Ronaldo a legnépszerűbb, míg az edzők között Zinédine Zidane.
A ManUnited népszerűségét Sir Alex Ferguson kiemelkedő és tartós sikereinek tulajdonítják, de az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a United az üzleti életben is otthonosan mozog, sőt, az egyetlen futballklub, amely hosszútávon tud nyereségesen működni. A United 2016-ban írt alá egy szerződést a kínai Sina Sports-cal, aminek köszönhetően
a MUTV 108 millió szurkoló számára lett elérhető.
A tanulmány kitér arra is, hogy a fiatalok körében egyre népszerűbb az online streamelés, amit a klubok arra használnák fel, hogy
a meccseiket szélesebb körökhöz eljutassák, és ezáltal növeljék a kereskedelmi bevételüket.
Emellett a közösségi médiában is növekszik a kínaiak aktivitása, a felmérés szerint 32 százalékuk követ legalább egy klubot vagy játékost. Ez a szám a fiatalabb korosztályban (18–27 év) 37 százalék.
A felmérésből az is kiderül, hogy a kínaiak kultúrája eltér a hagyományos európai megközelítéstől, ezért van az, hogy sokan négy-öt csapatnak is szurkolnak egyszerre.
Andy Moore, a Brand Finance's Insights igazgatója szerint,
a kínai piac fontossága egyre inkább növekszik, és ezt a kluboknak is be kell látniuk.
Moore megemlíti azt is, hogy az európai csapatoknak komoly hangsúlyt kell fektetniük a kínai kommunikációra, mert a megkérdezettek 88 százaléka szeretné anyanyelvén olvasni a csapatok honlapjait.