Vágólapra másolva!
Egy katari nonprofit alapítvány öt évre 150 millió eurót fizet azért, hogy logója a következő szezontól felkerüljön a Barcelona labdarúgócsapatának mezére az UNICEF emblémája mellé.

A katalán klub idényenként 30 milliót kap majd attól az alapítványtól, amelynek székhelye a 2022-es vébét rendező ázsiai országban található. Ráadásul a jelenlegi szezonra még 15 milliós átutalás érkezik, amely sikerek esetén további öttel bővülhet, így a potenciálisan 170 millióra rúgó összeg minden idők legnagyobb mezszponzori támogatása. A 111 éves Barcelona történetében ez az első eset, hogy az egylet pénzt kap mezreklámért, ugyanis az ENSZ Gyermekalapja - amelynek logója 2006 óta díszeleg a trikón - nem fizet érte. Sőt, a Barca támogatja évi 1,5 millió euróval az UNICEF-et.

A Barcelona a hírek szerint keresi annak a lehetőségét, hogy a két reklámot "összebékítse", ám ha ez nem sikerül, akkor az UNICEF felirata lesz az uralkodó.

Az eddigi rekordszerződés a Manchester United és a Liverpool nevéhez fűződik, amelyek évi 23,6 millió eurót kapnak az AON-tól, illetve a Standard Charteredtől. A Real Madrid számlájára idényenként 23 millió érkezik a bwin internetes fogadóirodától.