Vágólapra másolva!
A világ egyik legnagyobb gyorsétterem-hálózata, a Burger King meglepő ajánlatot tett a Zenit futballcsapatának. Amennyiben az oroszok elfogadnák a névszponzori felajánlást, 500 millió rubelt, azaz közel hétmillió eurót kapnának.

Az Independent úgy tudja, a jövedelmező ajánlat ellenére a Zenit elutasította a megközelítést.
Pedig nem lenne példa nélküli, hogy egy klub a szponzor miatt felhagyjon a tradícióval, és megváltoztassa a nevét. A Zenit Burger King semmivel sem lenne furcsább, mint a Red Bull salzburgi, lipcsei és New York-i befektetése.

De a tízszeres walesi bajnok The New Saints FC is beadta a derekát 1997–2006 között, amikor Total Network Solutions FC néven futott, de találni olyan klubokat is, mint a barbadosi Insurance Management Bears vagy a botswanai Botswana Meat Commission.

De akadtak elvetélt kísérletek is, a Hull City tulajdonosa 2014-ben megpróbálta Hull City Tigersre változtatni a klub nevét, de az angol szövetség elutasította a kérelmet.