Így menekül a hatalmas bukás elől az F1-es csapat

Az Alpine komoly tervekkel készül az előttünk álló szezonra
Vágólapra másolva!
Az Alpine csapatánál rengeteg változtatást eszközöltek az új autójuk belsejében, hogy ledolgozzák a Forma-1-es motorjuk teljesítménybeli lemaradását.

Gyengébb teljesítményén javítana az Alpine

Az Alpine a tavalyi F1-es autóján rengeteget változatott, a hírek szerint csak a kormánykerék maradt meg az előző konstrukcióból, ám a motorjuk jóval gyengébb a riválisokéhoz képest, akár 30 lóerő is lehet a lemaradásuk. Matt Harman műszaki igazgató elmondta, hogy ezen a fontos területen minden tőlük telhetőt megtesznek a javulásért.

Tudjuk, hogy az erőforrás széles területen van hitelesítve, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen lefixált, elég sok dolog van, amit tehetünk,

hogy az erőforrás a lehető legjobban legyen telepítve az autóba, nagyon fontos, hogy így tegyünk" - árulta el a szakember.

Az Alpine komoly tervekkel készül az előttünk álló szezonra 
Fotó: BWT Alpine F1 Team 

"Sok számítást végeztünk azzal, hogyan lehet a motorral jó munkát végezni, például a felfüggesztésbe építettük a kipufogó kivezető részét a váltó körül, hogy kisebb legyen a nyomáscsökkenés. Így minden munka, amit az erőforrás végez, a főtengelynél, tehát a hátsó kerekeknél fejti ki a hatását. Emellett az ERS-t, az akkumulátort is hátrébb tettük, hogy jobb legyen a súlyeloszlás" - tette hozzá Harman, aki elárulta, hogy a szárnyakon és az oldaldobozokon, de még az autó belsejében is komoly változások történtek a légáramlatok terelését illetően, ami segíthet a motorból is kihozni a legtöbbet.

Nagyon agresszív megközelítést választottunk. Szerintem már a bahreini teszten látni fogjuk, mi lesz belőle, de kíméletlenül fejleszteni fogjuk az autót.

Pokoli nagy potenciál van benne és még messze nem sajtoltunk ki belőle mindent" - mondta az Alpine műszaki igazgatója.