A Red Bull zsinórban négy bajnoki címet nyert a Renault motorjaival, ám a felek idei kapcsolatát beárnyékolja a rengeteg probléma az erőforrásokkal, amelyek ráadásul gyengének is számítanak a Mercedes és a Ferrari V6-osa mellett. A címvédő csapat kijelentette, hogy jövőre még biztosan a Renault motorjait használják majd, de nem szűnnek a pletykák arról, hogy később váltani fognak.
A legfrissebb értesülések szerint a Red Bull fontolgatja a Renault Viry-Chattilonban található F1-es motorgyártó részlegének megvételét, amely az Auto Motor und Sport információi szerint évente körülbelül ötvenmillió eurós veszteséget termel. Állítólag éppen ezért eladásra kínálják. Így a csapatnak lényegében lenne egy saját motorgyártó egysége kiépített infrastruktúrával, erőforrásokkal és személyzettel. A Sport Bild úgy tudja, hogy Adrian Newey is szerepet kaphatna a részleg vezetésében valamilyen formában, ahová az elismert motormérnököt, Mario Illient is megpróbálják odacsábítani.
Mindazonáltal nem csak a Red Bull elégedetlen a hajtásláncának egyik fő elemével: az Autosprint információi szerint a Ferrari azt tervezi, hogy lecserélik a turbófeltöltőt gyártó beszállítójukat, az amerikai Honeywellt, mivel nincsenek megelégedve az egység teljesítményével.
Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!