Élő:
Vágólapra másolva!
A Toro Rosso ugyanolyan váltót és hátsó felfüggesztést fog használni, mint a Red Bull. A kisebbik csapatnak ugyanakkor változatlanul az lesz a feladata, hogy versenyzőket neveljen az anyaistálló számára.

A 2006-ban a Minardiból létrehozott Toro Rosso eleinte sok szállal kötődött a Red Bullhoz, és éveken át az anyacsapat felszerelésével tervezte az autóját - először csak 2010-ben, a konstruktőrökre vonatkozó szabályok módosítása miatt készítettek teljesen önállóan saját kasztnit.

A két istálló azonban ismét a szorosabb technikai együttműködés irányába indult el, aminek egyik jele, hogy az idei évtől mindkettő a Renault motorját használja. A Speed Week úgy tudja, hogy jövőre a Toro Rosso ugyanazt a váltót és hátsó felfüggesztést kapja majd meg, mint a Red Bull. A vállalat kisebbik csapata már az idén is csak a házat tervezi a váltóhoz, annak fő elemeit ugyanis a Red Bulltól kapja. Ez a költségek szempontjából is kedvező a Toro Rossónak.

A gárda fő feladata ugyanakkor továbbra is az, hogy a fiatal tehetségek képzésével jó versenyzőket adjon az anyacsapatnak. "Az általános filozófiánk nem fog lényegesen változni" - jelentette ki Franz Tost csapatfőnök az El Confidencialnak. "Dietrich Mateschitz azért vásárolta meg a Minardit, hogy a Red Bull tehetségeit bejuttassa a Forma-1-be."

Tost hozzátette, hogy a Toro Rosso személyzetének létszáma 325 főre nőtt a 2008-2009 környéki 135 főről, és a bővítés még nem ért véget.

Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!