Vágólapra másolva!
Csak az ő versenyzőik teljesítették egy kerékcserével az Abu-Dzabi Nagydíjat, Paul di Resta azt mondja, az autó beállításának köszönhetik ezt, illetve a kettős pontszerzést.

A Pirelli előzetesen arra számított, hogy az Abu-Dzabi Nagydíjon a legtöbb versenyző az egykiállásos stratégiát fogja választani, s noha valóban többen tervezték ezt a megoldást, végül csak a Force India két autója ért célba egyetlen kerékcserével. Paul di Resta a mezőny nagy részéhez hasonlóan a lágy gumikon rajtolt, de az első, egyben egyetlen kiállásával egészen a 20. körig sikerült várnia, ami hozzásegítette a 6. helyhez.

"Tegnap mondtam, hogy az autó beállításait inkább a versenyre igazítottuk, és ez ma kifizetődött" - nyilatkozta. "Volt, hogy nagyon gyorsan kellett mennünk, máskor pedig kontrollálnunk kellett a tempót, vigyázva a gumikra."

"A futam vége felé Fernando (Alonsóval) és Lewis (Hamiltonnal) harcoltam, de Fernandót képtelenség volt magam mögött tartanom, mert ő sokkal frissebb, lágy gumikon haladt. Lewis viszont a közepes keveréket használta, ezért csak arra összpontosítottam, hogy tisztán jöjjek ki a hajtűkanyarból és a sikánból a hosszú egyenesekre fordulva, így sikerült előtte maradnom."

Adrian Sutil (Force India) Forrás: AFP

Csapattársa, Adrian Sutil a 10. helyen ért célba, aki a közepes keverékkel rajtolt, és a második etapján haladt a lágy Pirellikkel. "Figyelembe véve, hogy a 17. helyről indultam, nagyjából elégedett vagyok az egy ponttal" - értékelt.

A Force India zsinórban a második futamon ünnepelhet kettős pontszerzést.

Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!

Csak az ő versenyzőik teljesítették egy kerékcserével az Abu-Dzabi Nagydíjat, Paul di Resta azt mondja, az autó beállításának köszönhetik ezt, illetve a kettős pontszerzést.