Vágólapra másolva!
Szerinte a közönséget sem érdekli, hogy milyen vádaskodások zajlanak a csapatok között, és másoknak is kell változtatniuk az autójukon néha.

Mark Webber szerint a közönséget már rég hidegen hagyják a Red Bull szabályosságáról szóló állandó viták, melyek egyébként őt magát is idegesítik. "Azt gondolom, hogy a legtöbb ember számára hihetetlenül unalmasak" - mondta a Reutersnek. "Mi nem tehetünk mást, mint hogy minden ellenőrzésen megfelelünk, és ez így is történt... (A Forma-1) nem márkakupa, a szabályok keretein belül mindenki úgy tervezi meg az autóját, ahogy akarja. Mi sem teszünk másként."

A Red Bullnak a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kérésére idén már módosítania kellett az RB8 padlólemezét, kerékagyát, motorvezérlését, sőt az első futómű állítómechanizmusát is. Webber azonban úgy véli, néha a riválisok is kénytelenek változtatni az autóikon.

"Tudom, hogy másokat is megkértek változtatásokra, de ezek az esetek nem váltak közprédává" - mondta. "Amiket tőlünk kértek, azok közül némelyik viszont igen. Ez van."

"Pedig legyen szó akár a szárnyakról, akár bármi másról, amivel kapcsolatban majd később derül ki valami, úgyis minden teszten meg fog felelni az autónk. Egyetlen csapat sem óvott ellenünk, mégpedig azért nem, mert tudják, hogy teljesen szabályosak vagyunk."

Noha egy ideig úgy tűnt, a Valenciában bevetett fejlesztések révén a Red Bull visszanyerte korábbi fölényét, azóta nem sikerült megszilárdítaniuk a pozíciójukat az élen, s Webber szerint jelenleg nem is egyértelmű, hogy a mezőny bármelyik autóját a leggyorsabbnak lehetne nevezni.

"Mindig szó van róla, hogy ez vagy az nem a leggyorsabb autó, de valójában a legkiegyensúlyozottabban teljesítő a legjobb. Nem hiszem, hogy pillanatnyilag bárkié a leggyorsabb lenne" - jelentette ki. "Valenciában a miénk volt, Silverstone-ban Fernando (Alonsóé), de csak hat körrel a verseny vége előttig, amikor hirtelen megint a miénk lett az. Aztán néhány hétre feltámadt a McLaren. És a Lotus."

"Kimi (Räikkönen) Budapesten a célvonalig szorongatta Lewis (Hamiltont), előtte Fernando nyert JB-vel (Jenson Buttonnal) a nyomában, Silverstone-ban pedig én. Az erőviszonyok össze-vissza ingadoznak."