Vágólapra másolva!
A Buttonnal történt ütközés után arra utasították, hogy parkolja le az autóját, de utóbb kiderült, hogy nem is tört el McLarenjének futóműve. Hamilton úgy érezte, Button ráhúzta a kormányt.

Lewis Hamilton azért parkolta le McLarenjét a Kanadai Nagydíj 7. körében, mert a csapat rádión erre utasította, mivel azt hitték, az autóján eltört a bal hátsó felfüggesztés, amikor egy félresikerült előzési kísérlet közben összeütközött Jenson Buttonnal. Hamilton azonban még a verseny közben elmondta a BBC-nek, hogy miután kiszállt a pilótafülkéből, megvizsgálta a futóművet, és kiderült, hogy csak a gumi jött le a felniről, vagyis folytathatta volna a futamot.

Noha mostanában sokat kritizálták túl agresszívnak tartott vezetési stílusáért - legutóbb, vasárnap délelőtt, éppen a montreali sportfelügyelők tanácsadója, Emerson Fittipaldi -, Hamilton úgy vélte, ezúttal csapattársa volt a felelős az ütközésért. A két McLaren egymáshoz közel gyorsított ki az utolsó kanyarból, s Hamilton megpróbált balra húzódva előzni, de Button a bokszutca fala felé szorította.

"Jenson hibázott a kanyarban, ezért támadást indítottam ellene" - mondta Hamilton. "Úgy éreztem, már félig odaértem mellé, de ő folyamatosan felém húzódott. Fogalmam sincs, hogy látott-e engem, csak egyszerre a falban találtam magam."

"A csapat azt mondta, eltört a futóművem, ezért félreálltam, de amikor kiszálltam, láttam, hogy nem is volt baja."

A McLaren csapatmenedzsere, Jonathan Neale nem tört pálcát egyik versenyző fölött sem. "Szerintem létezik olyan, hogy baleset" - jelentette ki. "Nem mi vagyunk az első csapat a történelemben, amellyel ez megtörténik, és valószínűleg nem is az utolsó."

Miután a McLarent a megszakítás alatt visszaszállították a garázsba, a felvételek alapján nem volt elképzelhetetlen, hogy a falnak koccanva mégiscsak megsérült a bal hátsó futóműve, mert a féltengely furcsa szögben állt. Hamiltont egyébként a rajt után is vizsgálták a sportfelügyelők, amiért a 2-es kanyarban kiforgatta Mark Webbert.