Vágólapra másolva!

A nagy siker után nem állt le, Angliába költözött, ahol tehetségére hamarosan felfigyeltek a Stewartnál. Végül ki is kötött Stewart Racing Formula-3-as csapatánál.

Továbbra is rendkívül gyorsan fejlődött, ennek volt köszönhető, hogy 2000 januárjában az első Forma-1-es Jaguart vezethette - az R1 első példányát tesztelte Silverstone-ban.

Még abban az évben elérkezett a nagy pillanat is: Eddie Irvine-t helyettesítve élesben is kipróbálhatta a Jaguart az Osztrák Nagydíjon, ahol 11. lett. Mivel a háttérmunkát is kiválóan végezte, egyértelmű volt, hogy megkapja a visszavonuló Johnny Herbert autóját 2001-ben.

Első teljes szezonjában Burti végre valóban az egész világ előtt megmutathatja tehetségét, bár a Jaguar nem tudott ütőképes autót összerakni, és Eddie Irvine is erős csapattársnak bizonyult, ráadásul április végén romlott a helyzet, amikor Gaston Mazzacane helyére átigazlt a Prost-istállóhoz.