Vj-kkel szab új arcot magának az MTV

Vágólapra másolva!
A Music Television Europe és az egyik ruhamárka visualjockey-versenyt rendez öt országban, Izraelben, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Romániában. Az egész egy kampány része, melynek végcélja az MTV Europe új arculatának kitalálása. Magyarországon mától találhatók meg a jelentkezési lapok Budapesten az Árkádban, illetve a Westendben.
Vágólapra másolva!

Az európai MTV arculatváltást tervez, aminek érdekében egy ruhamárka szponzorálásával indítanak kampányt öt általuk fontosnak tekintett országban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Romániában és Izraelben. Ennek része egy visualjockey-verseny.

A válogatás három szakaszból áll. Az első szakaszban egy pályamunkát készítenek a kandidálók, amelynek középpontjába a ruhacég termékei kerülnek. A pályaművek közül az ötven legjobb kerül be a második fordulóba.

Ebből a körből nemzetenként a három legjobb kerül tovább a harmadik szakaszba. Ők tizenöten Prágába repülnek, ahol részt vesznek a verseny elődöntőjében. Az ottani castingon a résztvevők igénybe vehetnek kamerát, stúdiót és mindent, ami a minőségi munkához szükséges (lásd a képet). Ezután a legjobb hat bekerül a nagydöntőbe, amelyet egy party kertében bonyolítanak le.

Forrás: [origo]

A győztes lesz az MTV Europe legújabb vj-je, saját show-t készíthet és prezentálhat, és mindezzel persze elindulhat a nemzetközi karrier felé. A nevezési határidőről és verseny időpontjáról egyelőre nem tudni.