Vágólapra másolva!
Vágólapra másolva!

Az 55 éves színész ideiglenes félredobta a rambókést, és helyette olasz felvágottakat ragadott kezébe. Az Egyesült Államokban is forgalomban lévő, Citterio olasz húsgyártó cég termékeinek legújabb reklámkampányában az elmúlt időkben több szakmai kudarcot átélt Stallone vállalta a főszerepet.

A kaliforniai Long Beachen forgatott rövidfilmben a sztár egy hajóról James Bondot felülmúló módon a vízbe veti magát, hogy elkapja az ott úszva menekülő ékszertolvajokat. Miután sikeresen teljesíti a feladatot, a nevetség tárgyává válik, ugyanis kiderül, hogy hősünket Bubinak hívják. Kérdezhetik, hogy mi köze van Bubinak a virslihez? - A cég a filmmel azt az üzenetet kívánja közvetíteni, hogy nem elég a jó minőségű termék, szükség van egy jól csengő, patinás névre is. - nyilatkozta Matthew Feitsahans, a Movie Magic LA reklámkészítő cég szóvivője.

Ajánlat
Citterio.com

Korábban
Stallone az évezred akcióhőse