GARM: Itt az idő, hogy kitakarítsuk az internetet!

Vágólapra másolva!
Csúcsponton az internet káros hatásai.  Mindössze 3 hónap alatt, 2019 júliusa és szeptembere között 600 millió káros videót, képet, megjegyzést és cikket távolítottak el a Facebook, Youtube és Instagram oldalakról. Ez annyit jelent, hogy másodpercenként 4 új káros tartalom érhető el valahol az interneten.
Vágólapra másolva!
Forrás: P&G

Közel négymilliárd online felhasználóval, átlagosan több mint napi hat órát az internet előtt töltve, a világ még soha nem volt ilyen szorosan összekapcsolódva – melynek intenzitása csak növekedni fog, mivel a világon egyre több ember fér hozzá az internethez. Ennek a növekedésnek az eredményeként pedig egyre több a veszélyes, gyűlölködő és káros online tartalom is.

Éppen ezért a P&G harminc hirdetővel, hét ipari csoporttal, hat ügynökségi holdingtársasággal és hét globális médiaplatformmal együttműködve példátlan kezdeményezést indított, hogy biztonságos és átlátható digitális ökoszisztémát hozzon létre a The Global Alliance for Responsible Media (GARM) égisze alatt, amelyet tavaly júniusban alapítottak Cannes-ban. A GARM célja a biztonságos online környezet megteremtése a márkák és a felhasználók számára – az együttműködő partnerek, így a P&G szerint is ez kritikus és alapvető lépés a márkák, az ipar és a társadalom jövője szempontjából. A GARM több vállalatból álló kezdeményezés, amely egyesíti a hirdetőket, ügynökségeket, médiacégeket, műszaki platformokat és ipari szövetségeket az online biztonság mielőbbi megteremtése érdekében.

A GARM tagjai kiadókkal és különböző platformokkal működnek együtt, hogy többet tegyenek a káros és félrevezető médiakörnyezetek kezelésének, valamint a márkák védelmére szolgáló konkrét cselekvések, folyamatok és protokollok kidolgozásának és megvalósításának érdekében.

Ez a kezdeményezés az első és eddig példátlan együttműködés olyan vállalatok, mint az Adidas, a Bank of America, a Danone, a Mastercard, a Procter & Gamble, a Shell, a Vodafone és számos más vállalat, valamint olyan médiacégek és közösségi platformok, mint a Facebook, a Google, a Teads, a TRUSTX, a Twitter, az Unruly, és a Verizon Media, a legnagyobb kiadók, mint a Dentsu Group, a GroupM, a Havas, az IPG, a Publicis Media, és az Omnicom Group, továbbá számos ipari csoport (pl. MRC, IAB, TAG, ISBA, MMA, vagy az Effie) között.

A The Global Alliance for Responsible Media (GARM) idén együttműködésbe lépett a Világgazdasági Fórummal is a biztonságosabb digitális környezet megteremtése, a káros és félrevezető média megfelelő és hatékony kezelése, valamint a fogyasztók és a márkák védelmének érdekében.

A GARM felszólít az adatvédelem fokozására, a csalások megelőzésére, a káros tartalom felszámolására és az azonnali cselekvésre a digitális átláthatóság érdekében.

További információ: