Magyar megoldás nyerte a képzési fődíjat a londoni Engage Awardson

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Diana Field Photography - www.dianafield.co.uk
Vágólapra másolva!
A Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training", azaz a legjobb képzési megoldások kategóriában a nívós Engage Awardsról. A nagyszabású díjátadó ünnepséget a Westminster Bridge Park Plaza Hotelben tartották november 11-én.
Vágólapra másolva!

A Games for Business egy olyan digitális játékalapú tanulási platformot fejleszt és üzemeltet, amely elsősorban közép- és nagyvállalatok HR problémáinak megoldásában segít, onboarding és belső képzés támogatás területén.

„Nagyon büszkék vagyunk erre a nemzetközi elismerésre és a Generalival folytatott közös szakmai munkára is” – Szalai Miklós, a Games for Business termékfejlesztési igazgatója.

Az online oktatási platform három hónapig segíti az új dolgozókat

A cég által kifejlesztett „Generali Sales Onboarding” platform egy olyan integrált 100 napos online képzés, amely az újonnan szerződött értékesítőket vezeti végig a pozíciójukban eltöltött első három hónapjukon és készíti fel őket a rájuk váró feladatokra és kihívásokra.

„Mára a Games for Business és a Generali együttműködése több mint két évre vezethető vissza, ez idő alatt pedig jelentős szakmai és üzleti sikereket értünk el együtt” – Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.

Diana Field Photography - www.dianafield.co.uk Forrás: Origo

Segít a képzésben és a munkaerő megtartásában

Az eszköz bevezetése óta a Generali Biztosító kiemelkedő fejlődést mutatott az új értékesítők képzését és megtartását illetően. A vállalat kiemelkedő eredménnyel képes megtartani ebben az érzékeny (első három hónap) periódusban az értékesítőit. Ez számukra, és bármilyen más szektorban dolgozó cég számára is egy nehéz időszak, hiszen ekkor a munkavállalónak vagy bármilyen szerződött partnernek még kifejezetten alacsony a kötődése és sokkal könnyebben vált, mint azt követően. Az új eszköznek is köszönhetően a vállalat egyébként a fiatal munkavállalók figyelmét is felkeltette, amit alátámaszt, hogy az értékesítőnek jelentkezők 75 százaléka 35 év alatti, szemben a korábbi 44 százalékkal.

„Az együttműködés szakmai színvonalát jól mutatja, hogy az idei évben ezüst díjat nyertünk közösen a HRKOMM AWARD versenyen, 2018-ban pedig harmadik helyen végeztünk a Brandon Hall HCM Excellence Awards nemzetközi versenyen” – tette hozzá Fazekas László, a Games for Business marketing igazgatója.