A fehér franciák meggyilkolására uszít egy Franciaországban élő, bevándorló hátterű rapper

Nick Conrad, rapper
Vágólapra másolva!
Ismét hallatott magáról a Franciaországban élő, migráns hátterű, a fehéreket gyűlölő fekete rapper, Nick Conrad. Az új, Revolution 2.0 című albumában Conrad a fehérek és a franciák ellen uszító, gyűlöletkeltő, rendkívül vulgáris dalokat énekel. A migráns hátterű emberek szavazataira számító baloldal ennek ellenére ünnepli a rasszista rappert.
Vágólapra másolva!

Tavaly ősszel az Origo megírta, hogy Nick Conrad egy kilencperces gyűlöletkeltő számot tett közzé a YouTube videómegosztó csatornán, Akasszátok fel a fehéreket (Pendez les Blancs) címmel.

Nick Conrad Forrás: YouTube/Erikno Manolas

Ebben a dalában egyebek mellett arról énekelt, hogy

megölné a fehér bőrszínű embereket, köztük a csecsemőket is.

Az óriási felháborodást kiváltó szöveg miatt gyűlöletbeszéd vádjával eljárás indult ellene, amelyért idén márciusban 5000 euró felfüggesztett pénzbüntetésre ítélte a bíróság, amely azt is kimondta, hogy

A rapper, aki felháborodott az egyébként szokatlanul enyhe ítéleten, ügyvédjén keresztül fellebbezést nyújtott be.

Közben kiadta új albumát, Revolution 2.0 címmel, amellyel összefüggésben a Fdesouche.com nevű online újság gyűjtötte össze az interneten megjelent reakciókat.

Új lemezén

Conrad a fehérek és a franciák ellen uszító, gyűlöletkeltő, rendkívül vulgáris stílusú dalokat énekel.

A legnagyobb botrányt kavaró dal címéhez Charles Trenet, a halhatatlan francia sanzonénekes dalát, a Douce France-ot (Édes Franciaország) vette alapul, amelyre utal is a szövegben, de éppen ellenkezőleg, mint ahogy azt a nagy francia énekes tette.

Miközben Trenet dala egy igazi óda szeretett hazájához, Conrad „Doux pays” („Édes ország”) című dalában egészen durva, elképzelhetetlenül trágár szavakkal illeti Franciaországot.

Ezt támasztja alá a szintén az albumon szereplő „Áldozzátok fel mindet” című száma is, amelyben ismét nyíltan rasszista szöveget rappel:

„A fekete különb a fehérnél/ A fehér különb a majomnál/ A majom különb a kutyánál/ A kutya a fehér embernél/ Oh, erősebb vagyok, mint Voltaire, Molière, Charles Baudelaire.”

„Matrixé” dalában a fehér lányokról énekel, akiket durván berúgat, hogy táncoljanak vele, majd így folytatja, „totál delíriumban vagyok, egy mátrix lettem tesó/ kokaint adok el nekik/ elkapok egy kis fehéret”.

Máshol („Marianne et le Game”) az „Akasszátok fel a fehéreket” című dalára utal, majd arra szólít fel, hogy „fecskendezzetek rákot (a fehérek) vénájába”. A lemezen a fehérekkel összefüggésben használt legenyhébb jelző egyébként a „kutya”.

Az új albumot és a már visszaesőnek tekinthető

Conradot a francia jobboldal egységesen és mélyen elítéli, a közösségi médiumokban is.

Nicolas Sarkozy egykori pártjának, a Republikánusoknak európai parlamenti listavezetője, a vállaltan katolikus, nagy tehetségű fiatal filozófus, François-Xavier Bellamy arra hívja fel a figyelmet, hogy milliónyi fiatal hallgatja a dalt, és a „tegnapi gyávaság a jövőbeli erőszakot készíti elő”, azaz, ha ma nem teszünk valamit ez ellen, később már az erőszakkal állunk szemben.

Lydia Guirous, a Republikánusok szóvivője, EP-képviselőjelöltje szerint Nick Conrad egy „felejtőbe való primitív rapperutánzat, aki nem érdemli meg Franciaországot”, és

Bruno Retailleau, a szenátus Republikánus tagja azt kérte, hogy „ítéljék el a rappert keményen, mert ez a gyűlölet elviselhetetlen”. Mások szerint (Nicolas Dupont-Aignan, Debout la France)

a rapper valójában gyilkosságra és polgárháborúra szólít fel.

Egy közismert baloldali politikus viszont, a bukott szocialista köztársasági elnök, François Hollande egykori oktatási minisztere, a szocialisták legutóbbi elnökjelöltje,

Benoît Hamon, védelmébe veszi Nick Conradot, és egyenesen a két talán legnagyobb és legismertebb francia énekeshez, dalszerzőhöz, Brassenshez és Gainsbourghoz hasonlítja.

Hamon a Sud Radióban a kifejezések durvaságát bírálta, de nagy művészekhez hasonlította az agresszív, franciagyűlölő, primitív rappert, és relativizálta bűneit. Benoit Hamon egyébként a francia szocialisták (PS/PP) hallgatólagos támogatójaként indul el az európai parlamenti választásokon a Génération.s nevű, általa alapított és vezetett mikropárt jelöltjeként.

A baloldal vélhetően azért nem ítéli el a rasszista rappert, mert

szüksége van az állampolgárságot kapott migránsok szavazataira, hiszen holnapután EP-választások lesznek.

A szocialisták csupán 5 százalékon állnak, míg a Génération.s 2 százalékot kapna, migránsvoksok nélkül tehát nem lesz egyetlen európai parlamenti képviselőjük sem.

Amikor már komoly nyomás nehezedett a politikai elitre is a tömeges, Conradot elítélő üzenetek miatt, némi késéssel megszólalt a bevándorláspárti Macron elnök kormányának két tagja. A belügyminiszter és a kulturális miniszter egyaránt elítélték a rapper minősíthetően megnyilvánulását.

Ettől függetlenül nagyon érdekes, hogy

Miután a közösségi hálók balliberális cenzúrája miatt sorozatosan tűnnek el olyan Twitter- és Facebook-fiókok, amelyeken egyáltalán írni mertek a migránsokról vagy a fehérek elleni erőszakról,

Conrad lemeze gond nélkül elérhető és letölthető az internetről.

Ez úgy látszik, a cenzoroknak nem probléma.

Azt pedig, hogy egy szocialista politikus védelmébe veszi a folyamatosan rasszista, gyűlöletbeszéddel élő rappert, kommentálni sem érdemes, mint ahogy az is ténykérdés, hogy

Conrad a drámai módon iszlamizálódott Párizs környéki migráns gettóban, Seine-Saint -Denis-ben nőtt fel,

ott szocializálódott, gondolataival, szövegeivel minden bizonnyal az ott élők érzéseit fejezi ki.

Ez pedig tragikus, és óriási veszélyt jelent Franciaországra nézve.