Levették a polcról a szexi Jézus-krémet

Vágólapra másolva!
A szingapúri katolikusok tiltakozására lekerültek a polcokról a Jézussal reklámozott kozmetikumok, amelyek címkéin ízléstelen és szexuálisan túlfűtött személyként ábrázolták Krisztust. A termékcsaládot egy amerikai cég dobta piacra - írja a BBC.
Vágólapra másolva!

Az egyik legnagyobb szingapúri kozmetikai szereket áruló üzletlánc - a helyi katolikus közösség tiltakozás miatt - kedden beszüntette egy amerikai cég által piacra dobott termékcsalád forgalmazását. A testápolók címkéjén Jézus Krisztus volt látható, és a "jó kinézet Jézusért" névre elkeresztelt termékcsaládot Szingapúr három legnépszerűbb belvárosi pipereboltjában is meg lehetett vásárolni - írja a BBC.

A városállamban lakó katolikus közösség szerint a kozmetikumok címkéin látható ábrázolás Jézusra nézve tiszteletlen, és hemzseg a keresztényeket sértő szexuális tartalmaktól. A termékcsalád az "erényes vanília" nevű szájfényből és a "légy feszes Jézussal" elnevezésű kéz- és testápolóból állt. A szingapúri keresztények különösen azt sérelmezték, hogy a címkén látható Krisztus-alakot két nő áhítatos tekintete becézi.

"Teljesen felesleges vallási személyekkel reklámozni különféle kozmetikumokat" - mondta az áruházlánc egyik eladója, aki szerint a címkék gusztustalanok, és sértik a jó ízlést. A piperehálózatot működtető cég szóvivője elmondta, hogy egy vevőt sem állt szándékukban megbántani, ezért abbahagyták a forgalmazást. A BBC szerint azonban elképzelhető, hogy a termékcsalád, amelyet a Blue Q nevű amerikai cég dobott piacra, egyes boltokban továbbra is kapható. Szingapúr 4,5 millió lakosának közel 15 százaléka a római katolikus felekezet tagja.