A Malév-gépek késésére építi legújabb reklámkampányát az Ericsson mobiltelefon-gyártó cég

Van, akinek kifejezetten jó, ha késnek a Malév-gépek. Az Ericsson svéd mobiltelefon-gyártó cég ugyanis nemzeti légitársaságunk egyre gyakoribb repülőgépkéséseit aknázza ki, igaz, csak reklám szinten. A szóban forgó cég egyelőre csak az interneten reklámozza legújabb készülékének WAP szolgáltatását, ''Bárcsak késne a járatom'' szlogennel.

A fotón a telefon kijelzője látható, amelyről kiderül, hogy az új szerkentyűvel bárhonnan megtudhatja az aktuális repülőtéri járatinformációkat. Azt történetesen nem tudni, hogy a szolgáltatás a világ összes repülőterére vonatkozik-e, viszont tény, hogy az ügyes reklám a Malév 760-as stockholmi járatával, illetve annak késével reprezentálja a portéka erényét.

A Magyar Reklámszövetség főtitkára a hírügynökség kérdésére elmondta, hogy ez a reklám nem ütközik ugyan a reklámetikai kódexbe, de mindenképpen sérti az üzleti erkölcsöt. Nagy Péter szerint a megjelentetett hirdetés rontja a Malév renoméját, függetlenül attól, hogy sem külföldön, sem hazánkban nincsenek megfelelően szabályozva az interneten megjelenő reklámok.

Liptai Gabriella az Ericssontól azt mondta az [*****]-nak: szerinte túlságosan felfújták ezt az ügyet. "Az egyik reklámon egy pillanatra feltűnik az MA-jelzés. Beszéltem a Malévval, ők nem tartják olyan fontosnak ezt a kérdést, mint a hírügynökség" - állítja. A reklámot mindenesetre leveszik és átalakítják - tette hozzá.

(HavariaPress)

Ajánló: