Az Opinium Research által megkérdezett 1836 személy kétharmada állította, hogy a hivatali kellemetlenségek miatt folyton stresszes, egytizedük pedig fel is mondott munkahelyén ebből az okból.
A kutatás szerint a munkahelyi "idegbajt" okozó stresszfaktorok toplistája:
1. Idegesítő, mogorva kollégák (37 százalék)
2. Lassú számítógépek (36 százalék)
3. Pletykálkodás az irodában (19 százalék)
4. Üzleti zsargon, "menedzserszleng" használata (18 százalék)
5. Ordítva telefonáló asztalszomszédok (18 százalék)
6. Túl sok egészségügyi, biztonsági előírás a munkahelyen (16 százalék)
7. A toalett higiéniáját nem tisztelő munkatársak (16 százalék)
8. A találkozókról elkéső vagy azokon meg sem jelenő partnerek (16 százalék)
9. A maguk után elmosogatni képtelen kollégák (15 százalék)
10. Túl hideg/túl meleg irodai levegő (15 százalék).