Online reklámjátékokkal is eladhatóak a kalóriadús élelmiszerek

Vágólapra másolva!
Az élelmiszeripari termékek gyártói és eladói az utóbbi években figyeltek fel arra az online bevételtermelő lehetőségre, amelyben a fogyasztók figyelmének felhívása kevesebbe kerül, mint a hagyományos tévé-, nyomtatott vagy utcai reklámok elkészítésével. Az online számítógépes játékok azonban nemcsak negatív, hanem pozitív irányban is befolyásolhatnák a netező gyermekek való életbeli táplálkozási szokásait: a Georgetown Egyetem pszichológusainak eredményei azt mutatták, hogy azok a gyermekek, akik az egészséges táplálkozást előtérbe helyező játékokkal játszottak, később maguk is nagyobb valószínűséggel választottak alacsonyabb kalóriatartalmú ételeket és italokat, mint azok, akik az elhízást elősegítő mintát láttak maguk előtt a vizsgálatban.
Vágólapra másolva!