Epres Attila a baloldali Örkény Színház szabadúszó - nehezen cáfolta: egész életében sikertelen - színésze Vidányszky Attiláról a Nemzeti Színház igazgatójáról így nyilatkozott a Magyar Hangnak, hogy
„Csak egy jelentéktelen, felejthető eszköz, egy porszem, egy senki. Az ő nevével fémjelzett ez a rothadás, ami most van."
Ne beszéljünk arról, hogy milyen a két zavart "riporter", pontosabban zavarukban hogyan makognak és helyeselnek egy perifériára szorult színésznek, de az azért meglepő, hogy "újságíró" létükre azt sem tudják, hogy Vidnyánszky Attila nem tulajdonosa a Nemzeti Színháznak.
Epres az abszurditásban odáig merészkedett, hogy a Nemzeti Színházban történt tragikus balesetet követő eseményeket a harmadik világhoz, vagy a Ceausescu-rezsimhez hasonlította.
"Már az is abszurd, hogy lemond. Honnan mondana le? Félreértés ne essék, ő nem egy kinevezett igazgató. Ő egy intézmény tulajdonosa. Ezt nem mindenki tudja ebben az országban. Vidnyánszky Attila, a Nemzeti Színház Nonprofit Zrt egyik tulajdonosa. Ő nem mondhat le."
„A Nemzeti Színházban történt november 10-i balesetnek több felelőse is van, de nem szeretnék senki meghurcolni, mert ennek a beteges kisebbségi érzéstől hajtott, szörnyű bosszúálló embernek a hatalmától retteg mindenki az intézményben"
Mégis, milyen kisebbségi érzése lenne az egyik legsikeresebb, nemzetközileg is elismert magyar művésznek? Mégis, kin akar bosszút állni, talán egy periférián élő epizódszínészen? Mégis, ki retteg egy humanista művésztől? Erre a Magyar hang makogó alkalmazottai persze nem kérdeznek rá.
Tehát, ezen kívül Mácsai Pál epizódszínésze tudja ezek szerint, amit a belső vizsgálat nem. Ne értékeljük szintén a frusztrált, mocskolódó hangot, majd tovább okoskodik. A Magyar hang tudatlan propagandistái pedig hagyják átkozódni.
„Egyértelmű, hogy az egész történet az elejétől a végéig úgy felháborító, ahogy van, és minden szempontból ellene megy annak, amit úgy hívunk, hogy szabályos, hogy munkarendileg szabályos."
Lapozzon a következő oldalra!