Bibliográfia

Vágólapra másolva!
 
Vágólapra másolva!

Magyar nyelven

Gerbner G.: A média rejtett üzenete, Osiris Kiadó és MTA-ELTE Kommunikációelméleti Kutatócsoport, 2000.

Frydman M.: Televízió és agresszió, Pont Kiadó, 1999.

Kapitány Á., Kapitány G.: A tömegkommunikáció szimbolikus üzenetei, Sajtóház Kiadó.

Kósa É., Vajda Zs.: Szemben a képernyővel, Budapest, Eötvös József Kiadó, 1998.

Kósa É.: Televíziós hatások serdülőkorúak szocializációjában, In: Pszichológia, 2003/2. 163-190.

McQuail D.: A tömegkommunikáció elmélete, Osiris, 2003.

László M.: Példa-kép: A tizenéves korosztály értékválasztásai és a média, In: Jel-Kép,
1993/3: 33-49.

Terestyéni T.: Közszolgálatiság a médiában, Budapest, Osiris-MTA-ELTE Kommunikációelméleti Kutatócsoport.

Werner A.: A tévé-kor gyermekei, Magyar Felsőoktatás Könyvek 9. Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó, 1998.

Winn M.: Gyerekek gyerekkor nélkül, Budapest, Gondolat, 1990.


Angol nyelven

Arnett, J.: Adolescents' Uses of Media for Self-socialisation, In: Journal of Youth and Adolescence, 25, 1995: 519-534.

Brown, J.R.: Children and Television, London, Collier Macmillan, 1976.

Brown, J.D.,Steele, J.R.: Sexual Teens, Sexual Media, Lawrence Erlbaum Associate Inc. 2002.

Bryant, J., Bryant, J.A.: Television and the American Family, 2nd ed. Lawrence Erlbaum Assoc., 2001.

Bryant, J., Zillman,D.: Perspectives on Media Effects, Lawrence Erlbaum Assoc., 1986.

Bryant, J., Thompson, S.: Fundamentals of Media Effects, McGrow-Hill, 2002.

Gerbner,G., Gross, L., Morgan, M., Signorelli, N.: Living with Television: The Dynamics of the Cultivation Process, In: Byant, J., Zillman, D.: Pespectives on Media Effects, Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Assoc., 1986.

Gerbner, G. Gross, L., Morgan, M., Signorelli, N.: Growing up with Television: The Cultivation Perspective, In: Byant, J., Zillman, D.: Media Effects: Advances in Theory and Research, Hillsdale, NJ, Lawrence Erlbaum Assoc. 1993.

Greenberg, B.S., Brand, J.E., Kósa, É.: Young People and Their Orientation to Mass Media: An International Study, Michigan State University, 1993.

Greenfield, P.M.: Mind and Media: The Effects of Television, Computers and Videogames, Fontana Paperbacks, 1984.

Gunter, B., McAleer, J. (2nd ed.): Children & Television, Routledge, 2002.

Kósa, É.: Effects of TV on Adolescents' Socialisation Process, In: Applied Psychology in Hungary, 2001-2002/3-4: 97-121.

Livingstone, S.: Young People and New Media, Sage Publication, 2002.

Roberts, D.F., Maccoby, N.: Effects of Mass Communication, In: Lindzey, G., Aronson, E.: Handbook of Social Psychology (2nd ed.), Vol.1, 1985: 539-598.

Rosengren, K.E., Windahl, S.: Media Matter. TV Use in Childhood and Adolescence, Ablex Publishing Corporation, 1989.

Rosengren, K.E.: Media Effects and Beyond: Culture, Socialization and Lifestyles, Routledge, London and New York, 1994.

Singer, D.G., Singer, J.L.: Handbook of Children and the Media, Sage Publications, Inc. 2001.