Átadták az idei DELFIN Díjakat

Vágólapra másolva!
Elektromos taxival lehetett idén elnyerni a Magyar Telekom DELFIN Díját. Az átadón az is elhangzott, hogy a Telekom az Oekom fenntarthatósági világranglistáján a dobogón végzett.
Vágólapra másolva!

Fenntarthatósági világranglistán a Telekom

A szakmai zsűri a nyertes vállalatoknál megvalósított, példamutató fenntarthatósági megoldásokat és teljesítményeket jutalmazta – így az első hazai „zöld” taxiflottát, a mobilhálózati újrahasznosítási programot, a megváltozott munkaképességűek álláshoz jutásának segítését, valamint a fogyatékkal élők és halmozottan hátrányos helyzetűek részére szervezett sporteseményeket. Somorjai Éva, a Telekom HR vezérigazgató-helyettese elmondta: “Az immár tizenhatodik kerekasztal-beszélgetésünk is jelzi, hogy a fenntartható fejlődés, a vállalati fenntarthatóság, a felelős működés továbbra is kiemelt fontosságú a Telekomnál.

amelynek köszönhetően közvetlen visszajelzéseket kaphatunk partnereinktől.

Eredményeink nemzetközi szintű elismerését jelentette eddigi legnagyobb fenntarthatósági sikerünk, az Oekom fenntarthatósági világranglistáján elért dobogós helyezés.

Ez további célok elérésére ösztönöz minket, amelyeket a Telekom következő ötéves fenntarthatósági stratégiájában fogunk meghatározni.”

Klímavédelemi és esélyegyenlőségi projektek a díjazottak között

A Magyar Telekom által 2008-ban alapított DELFIN Díjra (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) bármely Magyarországon működő vállalkozás pályázhatott 2015-ben már megvalósult projektekkel vagy működő programokkal, négy kategóriában.

A hazai vállalatok fenntartható fejlődés iránti elkötelezettséget jelzi,

hogy a pályázók és a nyertesek között több korábbi DELFIN-díjas található.

A DELFIN Díj nyertesei 2015-ben

Fenntartható innováció kategóriában a már 2012-ben is DELFIN- díjas Budapest Taxit üzemeltető RT 5 Taxi Holding kapta az elismerést, amely

létrehozta az ország első „zöld”, környezetbarát taxiflottáját, és elsőként szerzett be elektromos taxikat.

Klímavédelemmel kapcsolatos beruházás és fejlesztés területén a zsűri az Ericsson Magyarország Take-Back termékvisszavételi programját értékelte kimagaslónak, amelynek köszönhetően megvalósult a mobilhálózatok modernizálása során leszerelt berendezések újrahasznosítása.

Esélyegyenlőség kategóriában 2013 után ismét a JOB Személyzeti Tanácsadó érdemelte ki a díjat, ezúttal a megváltozott munkaképességűek munkaerő-piaci integrációját segítő www.rehabjob.hu portál, Facebook-oldal és blog létrehozásával.

Tudatformálás terén pedig

a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont (MOM Sport) társadalmi felelősségvállalási tevékenységét ismerte el a zsűri

a DELFIN Díj odaítélésével, különösen a halmozottan hátrányos helyzetű sportolóknak rendezett versenyeket.

Tizennyolc év a fenntarthatóság szolgálatában

A pályázatokat elbíráló szakmai zsűri tagjai között volt Bodó Péter, a Route4U kerekesszékes navigáció alapítója, Dr. Pataki György a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Simon Ernő gazdasági újságíró, D. Tóth András, az RTL Klub szerkesztő-műsorvezetője a Fenntarthatósági Média Klub képviseletében, Nagy Viktor, a Portfolio.hu vezető elemzője, valamint Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom fenntarthatósági központjának vezetője. A pályázat nyertesei Botos Péter üvegművész alkotása és egy Lenovo Miix hibrid számítógép mellett meghívást kaptak a Telekom ez évi Fenntarthatósági Napjára, ahol bemutathatják a fenntarthatóság terén elért eredményeiket.

Civil szervezetek a fenntartható jövőért

ATelekom XVI. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetése keretében bemutatták azon civil szervezeteket, amelyek a Telekom partnerei lesznek a digitalizációt, a fenntarthatóságot és adományozást ötvöző hello holnap! applikációban.

A résztvevők a szakmai előadásokból megismerhették a Telekom fenntarthatósági stratégiáját és eredményeit, valamint a fogyasztói attitűdök és a fenntarthatóság kapcsolatát.

A Telekom 1997 óta szervez fenntarthatósági kerekasztal-beszélgetést érdekelt felei számára, a kormányzati, a tudományos, a civil szakértők és a vállalati szféra képviselőinek részvételével.

Az eszmecsere célja a párbeszéd, a közös gondolkodás, a fenntartható jövő építésére irányuló együttműködés segítése

és a Telekommal szemben támasztott elvárások megismerése. További információk a vállalati honlapon érhetők el.