„A jövő gyorsabb, forradalmibb és izgalmasabb, mint valaha.”

Vágólapra másolva!
A P&G CEO Challenge újabb izgalmas kihívás elé állította az ambiciózus egyetemistákat.   Múlt héten vette kezdetét a P&G által meghirdetett CEO Challenge közép-európai döntője. A budapesti rendezvényen ezúttal a résztvevők közel 70%-a hazai diák. A kezdeményezés célja a fiatal tehetségek felkutatása és a szakma legjobbjainak kiválasztása.
Vágólapra másolva!
Forrás: P&G

„Ha van valaki, aki megváltoztathatja a jövőt, azok önök. Önök azok, akik már szenvedélyesen foglalkoznak fenntarthatósággal, a bolygó védelmével és a közösségformálással, online csatornákat, közösségi hálózatokat építenek, hogy változásokat idézzenek elő a kulcsfontosságú kérdések tekintetében. Ezt a szenvedélyt látom a P&G fiatal munkavállalóiban, akik nagyban inspirálnak engem. A körülöttünk lévő változások olyan kihívás elé állítják az emberiséget, amellyel egy cég, kormány, vagy szervezet sem képes önállóan megküzdeni, ezért csak a kapcsolati háló révén tudunk jelentős hatást felmutatni. Itt az idő, emeljék fel hangjukat az ügy érdekében, kezdeményezzenek párbeszédeket, segítsenek megoldani a problémákat!” – buzdította köszöntőjében a versenyzőket Debbie Pasaris, a cég regionális kommunikációs igazgatója.

A P&G CEO Challenge elsősorban a gyakorlati készségek megmutatására és a projektfeladatok kreatív megvalósítására koncentrál, a pályázók meg tudják mutatni az üzleti stratégia kidolgozásában és a valós problémamegoldásban való jártasságukat. A részvétel nem csak azt jelenti, hogy a jelentkezők összemérik tudásukat a hasonlóan tehetséges kortársaikkal, hanem egy lehetőség arra is, hogy megismerjék a vállalat működésének sajátos jellegét. A diákok a verseny során belátást kaphatnak egy globális vállalat mindennapjaiba, megtapasztalhatják milyen érzés egy globális vállalat vezetőülésében ülni, gyakorolhatják azon készségeiket, melyek a jövő vezetőinek sajátjai.

A P&G nemzetközi szinten felismerte a Z generációban rejlő kivételes lehetőségeket, és szeretné kiaknázni a fiatal generáció friss energiáit, hogy a jövő kihívásaira, mint a környezettudatosság és értékteremtés egy digitalizált világban, megoldásokat találjon. „A jövő gyorsabb, forradalmibb és izgalmasabb, mint valaha.” – állítja Debbie Pasaris. – „Az üzleti világ és a társadalmunk változik, ez pedig sokkal nagyobb kihívást jelent, mint korábban. A környezetvédelem, a diszkrimináció, a társadalmi és gazdasági egyenlőtlenségek csak néhány azon kihívások közül, amelyekkel a fiatalabb generáció is szembe fog nézni.”

A Z generáció számára a fenntarthatósági szempont a vásárlói választásoknál is egyre fontosabb lesz. „Fontos számunkra, hogy meghallgassák a termékfejlesztésekkel kapcsolatos véleményünket, ötleteinket a vállalatnál, hiszen a földünk és a mi jövőnk forog kockán. Nem élhetjük fel készleteinket, FMCG vállalat révén csomagolástechnológia tekintetében például újrahasznosításban kell gondolkodnunk. A P&G-nél figyelnek ránk, és értékelik ötleteinket, ezért a munkahelyi közösség számunkra ötletekről, és együttműködésről szól.” - mondta Pap Zsolt, a P&G Z generációs munkatársa”

„Ez egy kitűnő alkalom arra, hogy egy-egy ambiciózus jelentkező megmutassa magát, miként dolgozik csapatban, hogyan tudja elhelyezni magát a dinamikában. A csapatmunkát nagyon fontosnak tartjuk.” – foglalja össze a sikeres részvétel fő paramétereit Debbie Pasaris. „Az érzelmi intelligencia elvárás cégünk dolgozóinál. Tudni kell, mikor vezetjük a csapatot és mikor követjük azt. Ha van egy jó ötletünk, képesnek kell lennünk azt a csapaton is keresztülvinni egészen a végső eredményig. A kapcsolati háló a cégünknél kiemelkedő fontosságú, ezért elengedhetetlen hogy dolgozóink jó csapatjátékosok legyenek. A fiatalabb generáció nagyon hálás, hogy munkája során új emberekkel találkozhat, esetleg dolgozhat más országokban, akik másként gondolkodnak, így tanulhat tőlük. Ha egy versenyző impulzív személyiség és a mindennapok benyomásait szeretné összegyűjteni, használni, a P&G az ő munkahelye lesz.”

Forrás: P&G

„Két napig folyamatos kapcsolatban vagyunk a 9 csapattal – amelyből 6 magyar, – de nem csak egy eredményt nézünk, nézzük az egész folyamatot. Nagyon kritikusak és őszinték egymással, mi pedig nyitottak vagyunk a friss ötleteikre és gondolataikra; mit hoznak számunkra a világukból, komolyan vesszük őket. Olyan diákokat keresünk, akik nem mindennapiak, akik ismerik egyéb részeit is a világnak, mint az iskola, továbbá képesek körültekintően szervezni, csapatot vezetni, tanulni és dolgozni egyszerre.” – mutat rá a P&G regionális kommunikációs igazgatója. A fiatalok technológiával, diverzitással, befogadással és fenntarthatósági törekvésekkel kapcsolatos véleményét tehát a vállalat vezetői is figyelembe veszik. „Tavaly egy indiai csapat nyert, és ketten közülük jelenleg is velünk dolgoznak. Biztosak akarunk lenni abban, hogy a „házasságot” mindkét fél hosszú távú sikerként éli majd meg: nem csak mi találunk benne értéket, hanem ők is szeretnek nálunk dolgozni, hiszen motiváljuk őt. Most a jelentkezők hármasával alkotnak csapatokat, együtt kell működniük, pontozzuk és segítjük őket a döntőhöz szükséges elvárások alapján.” – foglalja össze a verseny menetét Debbie Pasaris. A közép-európai régió nyertesei részt vesznek a frankfurti európai döntőben, ahonnan a győztes számára egyenes út vezet a Mexikóvárosban megrendezésre kerülő végső világdöntőbe. A kihívás segít kiválasztani a szakma legnagyobb tehetségeit, akik számára a P&G potenciálisan állást is ajánl.

„Már nagyon korán igyekszünk támogatni a tehetségeket. Szoros a kapcsolatunk a középiskolákkal, egyetemekkel, diákszervezetekkel, számos területen (pénzügy, logisztika, értékesítés, marketing, stb.) komplex gyakornoki programot nyújtunk, és egyéb kezdeményezésekkel is belátást engedünk a vállalat életébe. – mondta Krubl Yvette, a P&G közép-európai régiójának kommunikációs vezetője. – Ebben a tanévben kezdik meg gyáraink az együttműködését több kiemelt szintű egyetemmel (BME, Miskolci, Debreceni, Veszprémi Egyetemek) mérnöki szakokon. A vállalat számos programja irányul a fiatal tehetségek felkutatására.”

A P&G a kezdetektől igyekszik vonzóvá válni, mint a diákok számára perspektívát nyújtó, stabil munkahely. A vállalat alapértéke a munkavállaló, illetve az ő személyes fejlődése, amelyet számos belső képzése által kíván biztosítani.