A Lidl többet ad: a következő akció akár 50% kedvezményt jelent

Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak, így a kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében. A piacvezető áruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.
Vágólapra másolva!

A diszkontlánc január óta folyamatosan csökkenti az árakat, többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával már több mint 500 termék árát mérsékelte, amit a kötelező akciókkal tovább folytat. Ennek eredményeként a vállalat az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket a június 1-jétől életbe lépő rendeletben előírt 10 százalék helyett, jelentősen nagyobb mértékben, akár 20-50 százalék közötti kedvezménnyel kínál vásárlóinak, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet. Az áruházlánc ezirányú intézkedésnek köszönhetően a 2023. június 1-jétől június 7-ig tartó időszakban többek között a friss húsok és húskészítmények esetében 25-30% kedvezményt biztosít majd, míg az érintett tej és tejtermékek, valamint a pékáruk 25-40 százalék közötti akciókkal lesznek elérhetőek, továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25-30 százalék kedvezménnyel lehet majd megvásárolni.

– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl legfrissebb, 22. heti akciós újsága, amelyben helyet kapnak a június 1-jétől életbe lépő, kötelező akció alá eső termékek, már május 27-től, szombattól elérhető online és az áruházakban is.