Leállt az egyik legnagyobb hazai bank mobil- és internetbankja

Bank illusztrációk. Raiffeisen Bank, CIB Bank. 2019.11.13 Budapest
Fotó: Csudai Sándor
Bank illusztrációk. Raiffeisen Bank, CIB Bank. 2019.11.13 Budapest Fotó: Csudai Sándor
Vágólapra másolva!
A CIB Bank honlapján tájékoztatta ügyfeleit, hogy technikai okok miatt fennakadások vannak az elektronikus szolgáltatások esetében, illetve a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető el - írja a Blikk.
Vágólapra másolva!

A probléma elhárítása szombat délelőtt óta megtörtént és újraindultak a szolgáltatások.

A pénzintézet korábban tájékoztatást adott ki arról, hogy

februárban többször is lesz leállásuk.

Mint írták, a leállásokra a cég informatikai rendszereinek karbantartása miatt kerül sor az alábbi időpontokban:

  • 2023. 02. 09. 22:00–2023. 02. 10. 05:00,
  • 2023. 02. 21. 22:00–2023. 02. 22. 02:00,
  • 2023. 02. 23. 22:00–2023. 02. 24. 03:00.

Ez idő alatt bizonyos szolgáltatásaik nem vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.

Egyáltalán nem fog működni a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online.

Az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető. A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, viszont a bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz – közölték korábban.