De tegyük félre az RTL kudarcmagyarázatát és nézzük a lényeget: hetek óta a TV2 sokkal jobban szerepel a Nielsen felmérése szerint, mint az RTL. A teljes napot nézve és a főműsoridőben is. Valamennyi korcsoportban.
Az elmúlt héten is az Exatlon Hungary minden nap győzött a saját sávjában, minden korcsoportban (tehát teljes lakosság, a 18-49-es és a 18-59-es korosztályban is). De nagyot nyert vasárnap este a Kellékféleség című amerikai vígjáték a TV2-n, ahogy a Mission Impossible: Utóhatás című akciófilm. Hétköznap kimagaslóan szerepelt a Tények Plusz is.
A hét legnézettebb műsora a szerdai Tények volt, több mint 750 ezren nézték. A héten hétfőn, szerdán, pénteken, szombaton és vasárnap is a TV2 Tények volt a legnézettebb hírműsor Magyarországon. Ráadásul hétfőn és vasárnap minden korosztályban a Nielsen közönségmérése szerint (teljes lakosság, 18-49 és 18-59) a Tények megverte a másik kereskedelmi híradót.
Az elmúlt hetet minden korosztályban a TV2 nyerte. Cégcsoport szintjén is a TV2 Csoport megverte az RTL csatornáit.