Almásfüzitő állomáson 8:20-tól nem működik a biztosítóberendezés, ezért az arra közlekedő vonatok várakozásra kényszerülnek. A szakemberek már dolgoznak a berendezés javításán.
A hegyeshalmi fővonalon a délelőtti vonatok menetideje akár 90-120 perccel is megnőhet.
A késések csökkentése érdekében a Déli pályaudvarról 7:18-kor Győrbe indult S10-es járat (4922-es vonat) csak Tatáig közlekedik. A Győrből 9:40-kor a Déli pályaudvarra induló S10-es járat (4915-ös vonat) csak Tatától közlekedik.
A személyvonatok utasait Almásfüzitő felső és Almásfüzitő között pótlóbusz szállítja.
A Közgáz IC (IC 937) és az Alpokalja IC (IC 917) Komáromtól a Keleti pályaudvarig egyesítve közlekedik, Komáromtól Kelenföldig (Almásfüzitő kivételével) minden állomáson és megállóhelyen megáll.
A Claudius IC (IC 912) és a Hortobágy EC (EC 140) Tatabányától Győrig egyesítve közlekedik, ezen a szakaszon minden állomáson és megállóhelyen megáll.
Az InterCity vonatok a főváros és Győr között felármentesen vehetőek igénybe.
Update: A Mávinform csütörtök délután azt közölte, a szakemberek befejezték a biztosítóberendezés javítását Almásfüzitőn, így már nincsenek korlátozások a Tata-Komárom szakaszon.
Az S10-es személyvonatok ismét a teljes útvonalon, a Déli pályaudvar és Győr között járnak.
A távolsági vonatok közlekedésében csütörtök délután továbbra is késésekre kell számítani,
a menetrend estére állhat helyre
a hegyeshalmi fővonalon - írták.
Frissítés: A szakemberek befejezték a biztosítóberendezés javítását Almásfüzitő állomáson, már nincsenek korlátozások a Tata-Komárom szakaszon. Az S10-es személyvonatok ismét a teljes útvonalon, a Déli pályaudvar és Győr között járnak. A távolsági vonatok közlekedésében csütörtök délután továbbra is késésekre kell számítani, a menetrend estére állhat helyre a hegyeshalmi fővonalon.