Cenzúrát követel egy feminista magyar szervezet bikinis lányok miatt, de a melegpropaganda nem zavarta őket

Vágólapra másolva!
A szélsőségesen feminista, genderideológiát terjesztő Egyenlítő Alapítvány tiltakozik egy magyar üzletlánc „Piros" című reklámja miatt, követelve a reklámfilm leállítását vagy a feministák követeléseivel összhangban álló módosítását. Érdekes: a Coca-Cola „#loveislove" néven futó LMBTQIA-kampánya nem zavarta a feministákat.
Vágólapra másolva!

Többségében piros színű bikinikbe öltözött fiatal lányok reklámoznak egy magyar üzletláncot.

Az erről készült videofelvételeket a közösségi médiában is megosztották, ami miatt

egy szélsőségesen feminista, a genderideológiát terjesztő Egyenlítő Alapítvány máris elkezdett hisztizni.

Konkrétan azt követelik a magyar üzletlánctól, hogy állítsa le a reklámfilm terjesztését, vagy úgy módosítsa azt, hogy a hazai feministáknak megfeleljen.

De nem elégszenek meg ennyivel, hanem - igazi balliberális módjára - cenzúráért kiáltanak: felszólítják az MRSZ-t, a MAKSZ-ot és a Fogyasztóvédelmi Hatóságot, hogy ha a reklámozó nem vonja vissza a reklámfilmet, akkor ők tegyék meg azt.

A közleményt a szervezet nevében Heal Edina, a feminista szervezet egyik alapítója, egy amerikai multi, a Google Magyarország volt vezetője írta.

Az Egyenlítő Alapítványhoz kapcsolódik Nagy Beáta egyetemi oktató, aki az Indexen védte a gendertudományokat, és reklámozta, hogy milyen kapósak a Soros-egyetem genderszakon végzett hallgatói. De megtaláljuk ott Dederik Yvonne-t is, a Viasat valóságshow-jának luxusfeleség-szereplőjét, és a honlapjukon található fotó tanúsága szerint kötődik hozzájuk Azurák Csaba is, aki azután került ki a médiából, hogy sikertelen, éjszakai műsora után a TV2 - finoman szólva - nem tartott rá igényt.

A szélsőségesen feminista alapítvány, élén az amerikai multitól érkezett vezetővel, persze nem emelt kifogást a másik amerikai multi, a Coca-Cola #loveislove nevű kampánya miatt. Úgy tűnik, a külföldi multik politikai propagandája nem zavarja őket, csak a magyar cégek hagyományos értelemben vett reklámja.

Egyébként a balliberális feministák éppen azzal (a hazugsággal) támadják a magyar üzletlánc imázsfilmjét, amit a Coca-Cola viszont tényleg megtett: szexualitásra való utalás, tárgyiasítás, közszeméremsértés, ami őket idézve: összezavarhatja a fiatalokat, és káros hatással lehet a befogadók mentális egészségére, illetve szellemi fejlődésére.