Így folytatódik hétfőtől a M1-es autópálya felújítása

Vágólapra másolva!
Hétfőtől folytatódik az M1-es autópálya felújítása a 37-es és az 57-es kilométerszelvény között, ezért torlódásokra lehet számítani.
Vágólapra másolva!

Újabb szakaszon kezdik kiépíteni a sávelhúzásos terelést a Budapest felé vezető oldalon az 57-es és 37-es kilométer között.

Hétfőn elbontják az épülő szárligeti csomópont sávelhúzásos terelését a Budapest felé vezető oldal 48-as kilométerénél, és mindkét oldalon,

a 37-es és 57-es kilométer között a leállósávban szükséges ideiglenes burkolatjeleket ragasztják, valamint kiteszik a külső oldali táblákat is.

Kedden elkezdik az átterelt oldal kiépítését a főváros felé vezető oldalon az 57-es és 45-ös kilométerszelvények között, ez idő alatt a forgalmat a leállósávra terelik.

Szerdán befejezik az átterelt oldal kiépítését a Budapest felé vezető oldal 45-ös és 37-es kilométerszelvényei között.

Csütörtökön a Tatabánya felé vezető oldal munkaterületének korlátozását is kiépítik a 37-es és 57-es kilométerszelvények között,

a Tatabánya felé vezető oldal autóforgalmát átterelik a Budapest felé vezető oldal lezárt, belső sávjára, amíg a kamionok a leendő munkaterület mellett a belső sávot használhatják a Tatabánya felé vezető pályaoldalon.

A terelés kiépítése után, augusztus 15-től a Budapest felé vezető oldalon közlekedők a leálló-, illetve a külső sávon haladhatnak, Tatabánya felé az autók a főváros felé vezető oldal belső sávjába átterelve közlekedhetnek, a kamionok pedig maradhatnak az adott pályaoldal belső sávjára terelve.

A munkálatok első ütemében a szakemberek a 19-es és a 31-es kilométerszelvények között már kiépítették a sávelhúzásos terelést, és a munkálatokat elkezdték a 31-es kilométerszelvénytől Budapest irányába.

Az M1-es autópálya felújításáról részletes információk és térképes grafika van a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hivatalos weboldalán.