Mi a tipikusan magyar?

Vágólapra másolva!
Sztereotípiákkal számol le a Telekom új márkakampánya.
Vágólapra másolva!

November 2-án reklámfilmmel indult a Magyar Telekom új márkakampánya, amely szembeszállva a sztereotípiákkal pozitív példákat, sikertörténeteket mutat be a „tipikusan magyar" fogalmának újragondolásához. Az új kampány reklámfilmjét a megjelenés óta szokatlanul nagy érdeklődés övezi, társadalmi vitát indítva a közösségi médiában. A reklámfilm célja, hogy párbeszédet indítson a témában, hogy az emberek elmondhassák, ők mit gondolnak a kérdésről.

A kampány fő üzenete, hogy a Most Generációnak mindenki tagja, a pesszimista gondolkodás megváltoztatásához ma adottak a lehetőségek, amihez a Telekom biztosítja a digitális eszközöket. Ezúttal az eddigiektől eltérő, merész vállalást tett a Magyar Telekom azzal,

hogy felteszi a kérdést, mi a „tipikusan magyar".

Egy meghatározó, felelős vállalat feladata az is, hogy merjen társadalmi kérdésekben véleményt formálni, újat mutatni, párbeszédet, vitát indítani.

– mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

A kampányarcok azok a sikeres magyarok, akik országhatárokon átnyúló elismerést szereztek, rájuk legyünk büszkék, és őket nevezzük „tipikusan magyarnak", magunk mögött hagyva a negatív képzettársításokat. Lévay György mesterséges intelligencia kutató is feltűnik a Telekom filmjében, aki 2010-ben vesztette el karját, ma pedig saját robotkezének fejlesztése révén nyújt merőben új megoldást sorstársainak fogyatékosságuk leküzdéséhez.

A színtévesztés korrigálására szolgáló szemüveg kifejlesztésével Dr. Wenzel Klára alkotott kiemelkedőt, és segít a színtévesztéssel élőknek. Axente Vanessa, a jelenleg legsikeresebb magyar szupermodell, aki a világ legnagyobb divatmárkáival dolgozik, most először vállalt hazai reklámfilmben megjelenést. A példamutatók közt világhírű sportoló, fizikus és feltaláló is szerepel, többek között Keszthelyi Vivien, a világ legfiatalabb háromszoros túraautó-bajnok pilótája.