Újabb döbbenetes magyarázkodás "Kerótól": "közös megegyezéses valami"

Kerényi Miklós Gábor dolgozószoba Foglalkozás FOTÓ igazgató igazgatói pályázat KÉPKIVÁGÁS laza arckép, portré SZEMÉLY
Budapest, 2013. szeptember 25. Kerényi Miklós Gábor, a Budapesti Operettszínház igazgatója dolgozószobájában 2013. szeptember 25-én. A Budapesti Operettszínház igazgatói posztjára a jelenlegi igazgató, Kerényi Miklós Gábor, Tokody Ilona operaénekes, Bozsó József színész, kulturális menedzser és Nagy Viktor rendező nyújtott be pályázatot. A Fővárosi Közgyűlés várhatóan 2013. szeptember 26-án dönt az igazgató személyéről. MTI Fotó: Kallos Bea
Vágólapra másolva!
„Közös megegyezés alapján történő valaminek” nevezte Kerényi Miklós Gábor azt a brutális elfenekelést, amiről egykori táncosa, Maros Ákos nevét és arcát vállalva számolt be. A balliberális elit újabb - Marton László utáni - bukott zaklató ikonja egyre mélyebbre süllyed az aljas és sunyi magyarázatokban. Sőt most már burkoltan fenyegeti áldozatát. 
Vágólapra másolva!

Maros Ákos a hétfő esti Egyenes Beszédben azt mondta Kerényi Miklós Gáborról, hogy 23 évvel ezelőtt a Szegedi Szabadtéri Játékokon a Miss Saigon egyik próbája után lehúzatta vele a nadrágját, és egy vállfával hurkásra verte a fenekét. Czapáry Veronika újságíró pedig ma reggel arról beszélt, hogy tizenegy olyan emberről tud, akit a kirúgott művészeti vezető molesztált: a legfiatalabb csak 13 éves volt.

Kerényi Miklós Gábor Forrás: MTI/Kallos Bea

„Kero” délelőtt már egy egészen vérlázító Facebook-posztban magyarázkodott, most pedig fokozta az aljasságot, amikor a következőket mondta: „Ez egy szimpatikus fiatal táncos volt, természetesen homályosan emlékszem az eseményekre, mert 23 év nagy idő. Nagyon furcsa, hogy ő 23 év után jelentkezik egy ilyen történettel. Amit elmond, annak van alapja, de az én emlékezetem szerint nem pontosan így történt, és nem pontosan ez történt. De ez tulajdonképpen mindegy, mert ez csak egy vita lenne. A tény, amit ő alapvetően elismer, az arról szól, hogy ez egy közös megegyezés alapján történő valami volt két felnőtt ember között. Tulajdonképpen neki ezt bármikor joga lett volna abbahagyni, amit abba is hagyott, az ő saját elmondása szerint.”

A tények kedvéért: Maros Ákos nem azt mondta, hogy „közös megegyezéses valami” történt, hanem azt, hogy először arra számított, hogy Kerényi csak leszidja, és később sem gondolt arra, hogy egy vállfával fogják brutálisan verni. A balliberális elit musicalikonja az áldozathibáztatás egészen új szintjére lépett ezzel a nyilatkozattal.

Aztán újabb furcsa dolgot mond. Miközben délelőtti Facebook-bejegyzésében még „művészi érzékenységről”, „mérhetetlen művészi szabadságvágyról” adott elő zavaros magyarázatot, most már valamifajta közös megegyezéses kapcsolatnak akarja beállítani a történteket: „Mindenféle és fajta szélsőséges, ilyen típusú esemény előfordulhat, létezhet ezekben a kapcsolatokban, abban az esetben, ha ez valakiknek a megegyezésén alapszik.”

Azt állította, hogy nem emlékszik arra, amiről Czapáry Veronika beszélt a 13 éves áldozata kapcsán. „De természetesen borzasztó kíváncsi vagyok, hogy ki az, és mi történt. Bárki, aki ilyen panasszal előáll, szeretnék szemtől szembe leülni” – mondta. Amit nyugodtan értékelhetünk konkrét fenyegetésként: ha az egykor 13 éves áldozat meg mer szólalni, ő kettesben akar maradni vele.