Chikán Attila: Nem átgondolt az M0-s fizetőssé tétele

autópálya forgalom FOTÓ ÁLTALÁNOS KÖZLEKEDÉSI ESZKÖZ KÖZLEKEDÉSI LÉTESÍTMÉNY személyautó autópálya FOTÓ ÁLTALÁNOS KÖZLEKEDÉSI ESZKÖZ KÖZLEKEDÉSI LÉTESÍTMÉNY személyautó Törökbálint, 2013. december 15.
Az M0-ás autóút M1 és M7 közötti szakasza 2013. decemb
Az M0-ás autóút M1 és M7 közötti szakasza (korábbi felvétel).
Vágólapra másolva!
Társadalmi problémához vezethet, és Budapest életformájának egészére gyakorol negatív hatást az M0-s autóút fizetőssé tétele- mondta Chikán Attila közgazdász az Origónak.
Vágólapra másolva!

A közgazdász szerint gondosabban kellett volna eljárni, más országokban ugyanis a belvárosi közlekedésre vetik ki az adókat. Nálunk ezzel az intézkedéssel beterelik a forgalmat Budaörsre és az agglomeráció más településeire, amivel rontják az ott élők életkörülményeit, és szennyezik a környezetet is.

Forrás: MTI/Beliczay László

Az intézkedéssel a költségvetés nyerhet egy- két milliárdot, de társadalmi szempontból olyan súlyos árat fizetünk, ami kérdésessé teszi az intézkedés hatását, mondta Chikán Attila.