Kósa Lajos a közmédiumokba irányítaná a politikai hirdetéseket

Vágólapra másolva!
Új kampányfinanszírozási törvényt ígért a Heti Válasznak adott interjújában Kósa Lajos. A Fidesz alelnöke kifejtette, hogy a tervek szerint csak a közmédiumokban lehetnek politikai hirdetést sugározni, szerinte ezzel elkerülhetők lennének a "nokiás dobozos" esetek.
Vágólapra másolva!

Sokat hibázunk, de nem arra szerződtünk, hogy hibátlanok legyünk, hanem arra, hogy ha nem jól csináljuk, kijavítsuk - mondta Kósa Lajos, a Fidesz alelnöke a Heti Válasznak a kormány politikájáról.

Debrecen polgármestere arra a kérdésre, hogy mi váltaná fel a kampányfinanszírozási rendszert, azt válaszolta, előírnák, hogy a politikai hirdetések a közmédiumokban futnak, a többiben nem hirdethet senki.

A központi büdzséből megvásárolja a plakáthelyeket egy kampányiroda, ahogy a tévé,- és rádióperceket is, ezeket pedig elosztják a pártok között - mondta Kósa Lajos.

A Fidesz alelnöke azt is hozzátette, hogy "innentől nem lenne értelme nokiázni, mert nem lehet hol elkölteni a pénzt." Kósa Lajos szerint így maradna a politikai munka. Az számítana, hogy ki hány embert tud rávenni, hogy bekopogtasson az ajtókon, és azt mondja: "legyen szíves, szavazzon erre a jelöltre és erre a pártra."