44 millióért hirdeti magát a kormány

Vágólapra másolva!
44 millió forintért hirdeti a kormány a 100 napos program megvalósuló pontjait. A 19 ezer forintos nyugdíj kiegészítés után a 13. havi családi pótlék népszerűsítése is elkezdődik a napokban. A hirdetéseket szervező MC MediaCompany meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást.
Vágólapra másolva!

A Kormányzati Kommunikációs Központ megbízásából augusztus közepéig az iskolakezdést segítő 13. havi családi pótlékról és a 19 ezer forintos nyugdíj-kiegészítésről tesz közzé hirdetéseket az MC MediaCompany médiaügynökség. A céget meghívásos pályázaton választották ki.

Mondok Árpád, a hirdetéseket szervező MC MediaCompany médiaügynökség ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta: a kormányzati hirdetések ára megegyezik a társadalmi célú hirdetésekével, azaz jóval elmarad a kereskedelmi célú reklámok árától. Mondok szerint az árajánlatok alapján döntötték el, hogy hol jelenjenek meg a hirdetések, mert a 44 millió forintból minél több népszerűsítő anyagot szeretnének közölni.

A hirdetések 26-szor jelennek meg az írott sajtóban: a Népszabadság, a Vasárnapi Hírek, a Vasárnap Reggel, a Blikk, a Szabad Föld, a Meglepetés, a Nők Lapja, a Színes RTV és a Tvr-hét oldalain. Ezen kívül a Magyar Televízió, a tv2 és a Magyar Rádió is közöl majd hirdetéseket. Mondok elképzelhetőnek nevezte, hogy a népszerűsítő kampány az előzetesen meghatározott 44 milliónál jóval kevesebbe kerül majd.