Vegán tisztítószerek a DIEGO kínálatában

Vágólapra másolva!
Új tisztítószermárkát dobott piacra a DIEGO: elindult a clean&care almárka!
Vágólapra másolva!

A DIEGO termékkínálatában kiemelt szerepet töltenek be a kiegészítő termékek. A padlóburkolatok mellé alátétet, szegélylécet, ragasztót, míg például a szőnyeg mellé csúszásgátlót lehet vásárolni. A termékek gondos ápolása, karbantartása azonban szintén fontos ahhoz, hogy hosszú ideig megőrizhessék szépségüket, tartósságukat.

A DIEGO a megfelelő tisztításhoz és ápoláshoz hozzájárulva alkotta meg környezetbarát, vegán háztartási tisztítószercsaládját, mely a clean&care márkanevet kapta. Az almárka hatféle, - a termékkínálathoz kapcsolódó - tisztítószerrel indult el, a további cél pedig az, hogy a DIEGO minden termékéhez kapható legyen megfelelő tisztító- és ápolószer, így a kínálat hamarosan további termékekkel is bővülni fog.

A termékcsalád tagjai GMO-mentesek, növényi alapanyagú összetevőkből és biológiailag könnyen lebomló alapanyagokból állnak, valamint bőrbarát, allergénmentes illatanyagokat tartalmaznak. Használatuk során kimagasló tisztító hatást érhetünk el, ugyanakkor gyengéden bánnak a különböző felületekkel. Az organikusan termeszthető, megújuló összetevőkből kifolyólag teljes mértékben vegán termékek, továbbá nem tartalmaznak környezetünkre és egészségünkre káros anyagokat. Fontos tulajdonságuk, hogy hipoallergének, így az érzékeny bőrűek számára is ideális eszközként szolgálnak a takarításhoz.

A clean&care termékcsalád elérhető országszerte a DIEGO áruházakban, valamint a www.diego.hu webshopban is. Emellett a DIEGO megkezdte a takarítóeszközök árusítását is, így komplett megoldást kínál a takarításhoz, tisztításhoz, karbantartáshoz.

Forrás: DIEGO Kft.

A DIEGO-ról:
A DIEGO Kft. 2023-ban több mint 30 éves múltra tekint vissza, 1992-ben alakult magyar tulajdonú vállalatként, mára pedig három országban (Magyarországon, Romániában és Szlovákiában) több mint 150 áruházban várja vásárlóit. Az évek során padlóburkolati hálózatból lakberendezési hálózattá vált, hiszen egyre több termékkel áll vásárlói rendelkezésére, úgymint: laminált és vízálló padló, szőnyeg, padlószőnyeg, műfű, függöny, karnis, tapéta. A DIEGO filozófiája, hogy minden árszegmensben széles termékkínálattal és szakértő eladókkal áll vásárlói rendelkezésére. A márka sikerének titka, hogy a piaci igényekre folyamatosan reagálva alakítja a termékkollekciót, valamint folyamatosan keresi az újdonságokat, a legkorszerűbb termékeket. A bolthálózat sikerének alapja, hogy minden áruház egyforma kínálattal, azonos árakkal és szolgáltatásokkal várja a vevőket, színvonalas kiszolgálás mellett.